پرونده های جناییخبر اصلی

مروری بر پرونده تامی لین سلز قاتل سریالی بیش از 70 زن و کودک

تامی لین سلز قاتل سریالی است که گفته می‌شود در ایالت‌های مختلف آمریکا مرتکب قتل شده است.

تامی لین سلز قاتل سریالی آمریکایی است که به عنوان یکی از مخوف ترین قاتلان سریالی شناخته می شود تخمین زده می شود بیش از ۷۰ زن و کودک را به قتل رسانده باشد.

به گزارش سایت جنایی ، تامی قتل و آدمکشی را زمانی شروع کرد که 16 ساله بود، نوجوانی که انتظار می رود در اوج معصومیت باشد حالا یک قاتل است که به کودکان تجاوز کرده و آنها را می کشد.
تامی لین سلز سالهای زیادی مرتکب قتل شد و خاطراتی از این قتل ها را بعدها تعریف کرده است.

تامی لین سلز

فجیع ترین قتل تامی لین سلز

بیشتر قربانیان تامی بچه ها بودند ، اما او در یک قتل مادر و کودکی را به قتل می رساند وخودش می گوید این قتل فجیع ترین قتلی بوده که مرتکب شده است.
تامی لین سلز زمانی که 21 ساله بوده با زنی 35 ساله وارد رابطه می شود، او زن را به خانه اش دعوت می کند و بعد از برقراری رابطه جنسی او را با چوب بیس بال به قتل می رساند، سپس در نیمه شب به سراغ پسر 4 ساله زن می رود و او را بیدار می کند، او به کودک تجاوز کرده و او را می کشد.
تامی لین سلز درباره قتل زن و کودک می گوید: نیمه شب بیدار شدم و دیدم زن بالای سر کیف من است و می خواهد سرقت کند عصبانی شدم و او را کشتم .
تامی لین سلز در سال 1997 یک کودک را به خاطر بی تربیتی مادرش کشته است. پلیس در ابتدا به مادر کودک مظنون شد و این زن را به جرم قتل فرزندش دستگیر کرد اما بعد مشخص شد که اینطور نیست و عامل قتل سلز است ، سلز می گوید جوئل کرک 10 ساله بود مادرش در بقالی سر کوچه به من فحش داد من هم عصبانی شدم و بچه را به قتل رساندم.

مرگ دردناک خواهر دوقلوی تامی لین سلز

تامی لین سلز یک خواهر دوقلو داشت که او را در 5 سالگی از دست داد، این خواهر و برادر هر دو به مننژین مغزی مبتلا می شوند و خواهر تامی جانش را از دست می دهد، خانواده تصمیم می گیرد که تامی را به عمه اش بسپرد و همین هم باعث تغییر زندگی تامی می شود. تامی زمانی که 8 ساله بوده با شوهر عمه بچه بازش زندگی می کرده است. او به شدت مورد خشونت شوهر عمه قرار گرفته و شرایط سختی را تجربه می کند.

بی خانمانی و اعتیاد سلز

تامی سلز از سال 1978 تا 1999 به استان های مختلف سفر کرده و می می نوشیده است او چندین بار به خاطر بدمستی و مصرف مواد مخدر زندانی شده است و بی خانمان بوده است.
او یکبار کامیون می دزد و به همین خاطر با یک سال و نیم حبس محکوم می شود.

بیماری های روالی سلز

تامی سلز به چند بیماری روانی مبتلا بوده است چند شخصیتی، اعتیاد به مواد مخدر و اختلا روحی دو قطبی بیماری روانی او بوده است. البته این بیماری ها هرگز او را از مجازات نجات نداد.
خشم او به زنان و کودکان غیر قابل کنترل بود. سلز به جرم تجاوز و شروع به قتل یک زن در سال 1992 دستگیر و زندانی شد او 5 سال بعد آزاد می شود.

ازدواج تامی سلز

تامی پس از این آزادی با زنی به نام تنسی ازدواج می کند آنها مدت کوتاهی با هم زندگی می کنند و سپس تامی از همسرش جدا شده و دوباره سفرها را آغاز می کند.
او در واقع سفرهای مرگ را آغاز می کرد و در این سفرها آدمهای زیادی را به قتل می رساند، سال 1978 زنی به نام سوزان، در نوامبر همان سال چهار عضو یک خانواده؛، 1988 زنی به نام ملیسا، 1997 کودکی به نام استفانی سال 1999 کودکی به نام مری را به قتل رساند او از سال 198 تا 1999 مرتکب قتل شده و حدس زده می شود بیش از ۷۰ زن و کودک را کشته باشد. قتل هایی که تامی سلز مرتکب می شد در ایالت‌های مختلف آمریکا رخ داده است.

قتل های بی انتها سلز

پلیس گفته است نتوانسته آمار دقیق قتل ها سلز را درآورد و احتمالا قتل هایی که او مرتکب شده بسیار بیشتر از آماری که پلیس دارد و اعترافات سلز بوده است چرا که قربانیان او افراد آواره یا آسیب دیده ای بودند که کسی از اعضای خانواده پیگیر قتل آنها نبوده است.

اعدام سلز در سال ۲۰۱۴

اعدام این مرد یک روز پس از آن انجام شد که دادگاه فدرال استیناف خواسته های این مرد را در خصوص ماده سمی مورد استفاده برای اعدام خود رد کرد. مقامات اعلام کردند تامی لین سلز 49 ساله در ساعت شش و 27 دقیقه بعد از ظهر و در پی تزریق ماده سمی در زندان دولتی هانتسویل در تگزاس اعدام شد. بر اساس گزارش مرکز اطلاعات مجازات اعدام ، از ابتدای سال 2014 سلز پانزدهمین فردی است که در آمریکا و پنجمین فردی است که در تگزاس اعدام می شود. تگزاس ایالتی است که بیش از ایالات دیگر مجازات اعدام در آن رواج دارد. وکلای سلز اعلام نشدن نوع ماده سمی مورد استفاده در اعدام او را به چالش کشیدند و تا حدودی نیز به موفقیت هایی دست یافتند ولی دادگاه عالی آمریکا آخرین درخواست استیناف سلز را ساعاتی قبل از اعدام او رد کرد. کمی پس از رد این دادخواست، وکلای سلز اعلام کردند امیدوار بودند مقامات دادگاه عالی آمریکا و تگزاس در نهایت در زمینه حفاظت از حقوق زندانیان شفاف تر عمل کنند. ماری لوین و جاناتان راس در بیانیه ای اعلام کردند:« بدون وجود شفافیت درباره نوع ماده سمی مورد استفاده برای اعدام و همچنین منبع و میزان خالص بودن این مواد سمی، ابراز اطمینان از انسانی و قانونی بودن اعدام غیر ممکن است.» سلز به اتهام کشتن یک دختر 13 ساله با چاقو و تلاش برای قتل یک دختر ده ساله دیگر در آستانه سال نو در سال 1999 مجرم شناخته شد. سلز به 70 فقره قتل اعتراف و اعلام کرد از 16 سالگی اقدام به کشتن افراد کرده است. از زمان وضع قانون اعدام در تگزاس در سال 1976 تاکنون؛ 513 نفر در این ایالت اعدام شده اند.

3.8/5 - (35 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. با سلام. البته در تمام جوامع بشری اینگونه افراد روان‌پریش و نامتعادل وجود دارند ولی وجود قوانین بازدارنده و ماموران جدی و درستکار اجرای قانون می‌توانند تا حدود زیادی جلوی اینگونه رفتارهای نابهنجار را بگیرند. این جدای از روشهای اصولی و تربیتی پایه‌ای در دوران کودکی افراد در جوامع است که خود بسیار مهم و تاثیرگذار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا