اخبار روز

مرگ دختر دو ساله پس از بازی با پسرخاله پنج ساله

نظریه کارشناسان پزشکی قانونی مسیر تحقیقات در مرگ دختر دو ساله‌ای که پیکر نیمه جانش را به بیمارستان رسانده شده بود، مشخص خواهد کرد.

به گزارش سایت جنایی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران از سوی ماموران پلیس از مرگ دختر دو ساله‌ای در بیمارستان‌ مطلع شد و تحقیقات در این خصوص را آغاز کرد.

مادر این دختر که او را به بیمارستان برده بود در مواجهه با  بازپرس جنایی در مورد علت و نحوه مرگ فرزندش گفت: روز گذشته حدود ساعت 6 عصر بود که با دخترم از خانه خودمان به خانه خواهرم رفتیم. یکی دو ساعت بعد از آنکه به خانه خواهرم رسیدیم و دختر دو ساله من با پسرخاله پنچ ساله‌اش بازی می‌کرد ناگهان صدای بچه‌ها توجه ما را جلب کرد و سریع خودمان را به آنها رساندیم. دیدم دخترم  گریه می‌کند. در سوال از بچه‌ها متوجه شدیم که دخترم سرش درد می‌کند اما دقیق متوجه نشدیم چه اتفاقی افتاده است.  بچه با اینکه گیچ بود آرام شد و شب خوابیدیم، اما صبح هرچه بچه‌ام را صدا  کردم بیدار نشد. به همین خاطر فوری او را به بیمارستان رساندیم و گفتند بچه‌ام فوت شده است.

تحقیقات با دستور بازپرس جنایی با فرستادن جسد طفل دو ساله به پزشکی قانونی ادامه خواهد یافت تا مشخص شود علت فوت کودک چه بوده است.

این درحالی است که مادر خردسال فوت شده در روند ثبت اظهاراتش گفت: اگر علت فوت دخترم بازی کودکانه با پسرخاله‌اش و هل دادن یا زمین خوردن فرزندم در بازی باشد شکایتی ندارم

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا