اخبار روز

مرگ دختر ۱۶ ساله روی ریل قطار

خانواده دختر شناسایی شده‌اند و می‌گویند: دو سه ساعت قبل از اینکه از مرگش با خبر شوند با دوستش بیرون بوده

بازپرس جنایی دستور تحقیق در مورد مرگ دختر ۱۶ ساله‌ای را صادر کرد که روی ریل قطار جان داده است.

به گزارش سایت جنایی، شواهد حکایت دارد که قربانی این ماجرا دختر ۱۶ ساله‌ای است که عصر امروز یکشنبه بیست و نهم مرداد ماه‌ براثر تصادف با قطار بین شهری در جنوب تهران جان خود را از دست داده است. شروع تحقیقات زمانی بود که ماموران پلیس راه‌آهن مرگ مشکوک دختر نوجوانی را در ریل قطار محله نعمت‌آباد به بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران خبر دادند. بنابراین محمد حسین زارعی؛ بازپرس ویژه قتل دستور حضور  تیم‌های بررسی صحنه جرم را صادر کرد و پس از تحقیقات اولیه در محل حادثه جسد دختر ۱۶ ساله که به نظر می‌رسید براثر تصادف فوت کرده به پزشکی قانونی انتقال یافت.

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد، دختر نوجوان درحال عبور از ریل راه‌آهن بوده که ناگهان دچار حادثه‌ای تلخ شده و با قطار بین شهری تصادف کرده است.

تحقیقات از لوکوموتیوران و بررسی اس‌ام‌اس ها و تماس‌های دختر جوان نیز از دیگر کارهایی است که به دستور بازپرس جنایی انجام خواهد شد و تحقیقات در رابطه این حادثه توسط کارشناس ریل و راه آهن در کمیسیون مربوط به بررسی سوانح ریلی آغاز شده است.

این تحقیقات در حالی است که خانواده دختر شناسایی شده‌اند و می‌گویند دو سه ساعت قبل از اینکه از مرگ فرزندشان باخبر شوند با دوستش بیرون بود. بنابراین شناسایی دوست متوفی نیز بخشی از تحقیقات را تشکیل می‌دهد.

4.8/5 - (10 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا