اخبار روز

مرگ سارق فراری با شلیک گلوله پلیس

تلاش ماموران پلیس برای دستگیری دو موتورسوار مشکوک به تیراندازی و مرگ یکی از دو سرنشین موتور و دستگیری همدستش منجر شد.

به گزارش سایت جنایی، ساعت 10 شب دوازدهمین روز از آذر ماه ماموران یکی از واحد‌های گشت انتظامی پایتخت به دو سرنشین یک موتورسیکلت که پلاکش مخدوش بود، مشکوک شدند، اما موتورسوار و ترک نشینش وقتی دیدند ماموران به آنها نزدیک می‌شوند تصمیم به فرار گرفتند.

پس از آن بود که تعقیب و گریز آغاز شد و موتورسواران تحت تعقیب به هشدار‌های ایست ماموران واحد گشت توجه نکردند. به جای آن به معابر شلوغ رفتند تا قدرت مانور ماموران کم شود و نتوانند به آنها تیر اندازی کنند. با این وجود ماموران در محلی خلوت پس از شلیک تیر هوایی برای اخطار، به سمت موتورسواران فراری شلیک کردند که هر‌دوی آنها مجروح شدند. پس از آن هر دو مجروح به نزدیک‌ترین بیمارستان انتقال یافتند.

با ادامه تحقیقات در مورد دلیل فرار موتورسواران مشخص شد آنها سارقان موبایل قاپ هستند و آخرین موبایل را هم دو ساعت قبل از  ماجرای منجر به زمین‌گیر شدنشان ربوده بودند.

ساعتی بعد یکی از مجروحان به علت شدت جراحت ناشی از اصابت گلوله جان خود را از دست داد و نفر دوم همچنان در بیمارستان تحت درمان قرار گرفت تا پس از بهبود نسبی در جلسه بازپرسی حاضر شود.

در بررسی‌هایی بعدی مشخص شد این سارقان افراد سابقه داری هستند و فرد فوت شده آخرین بار یکسال قبل مدت محکومیتش به خاطر سرقت کیف و گوشی تمام شده بود.

در ادامه سارق دستگیر شده پس از بهبودی نسبی گفت: آن شب من مست بودم و متوجه نبودم چه می‌کنم.

او همچینین به سرقت آخرین گوشی دو ساعت قبل از دستگیری اعتراف کرد و در حال حاضر بازداشت است تا تحقیقات در مورد شناسایی شاکی ادامه یابد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا