اخبار روز

مرگ مرموز مرد مسن با گلوله‌ای نزدیک قلب

بازپرس جنایی دستور تحقیقات دقیق در مورد مرگ مشکوک مردی مسن را که با شلیک گلوله به نزدیکی قلبش جان سپرده است، صادر کرد.

به گزارش سایت جنایی، هنوز ساعت به نیمه شب اول مهرماه  نرسیده بود که مرگ مرد پا به سن‌گذاشته‌ای در یکی از خانه‌های محله دربند از سوی خانواده‌اش به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران اطلاع داده شد.

با اعلام این خبر، مأموران کلانتری 122 دربند در محل حضور یافتند و با جسد مردی روبرو شدند که جای زخم تازه گلوله در سینه‌اش به چشم می‌خورد و همین زخم او را غرق در خون کرده بود. لخته شدن خون و صحنه جرم جکایت از آن داشت که ساعتی از وقوع حادثه مرگبار گذشته است. بنابراین با حفظ صحنه جرم موضوع را به بازپرس کشیک قتل تهران، بازپرس محمد مهدی براعه گزارش کردند و او دستور حضور تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی و تیم تشخیص هویت صادر کرد و خود نیز راهی محل حادثه شد تا تحقیقات ابتدایی را آغاز کند.

تیم جنایی پس از حضور در محل همانطور که انتظار داشت با جسد مردی مواجه شدند که  متولد 1324 و بازنشسته آموزش و پرورش بود و قفسه سینه‌اش هدف گلوله قرار گرفته بود. خانواده او در تحقیقات اولیه مدعی شد این مردحدود ساعت 10 و 20 دقیقه با کلت کمری به خودش شلیک کرده و به زندگی خود پایان داده است.

این اظهارات در حالی بود که تیم تشخیص هویت و صحنه جرم پلیس آگاهی در بررسی صحنه جرم با توجه به خون پاشیده‌شده روی فرش و قرارگیری کلت کمری روی زمین احتمال قتل را منتفی ندانستند .

پس از آن با دستور قاضی محمدمهدی براعه؛ بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی، جسد متوفی برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات با بازداشت دو مظنون برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده ادامه دارد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا