اخبار روزخبر اصلی

مرگ مشکوک مردی که در بیمارستان روانپزشکی بستری بود

مرگ مرد میانسالی که پس از انتقال از مرکز روانپزشکی روی تخت اورژانس جان سپرد، باعث شروع تحقیقات جنابی شد.

به گزارش سایت جنایی، چند روز قبل مرگ مرد میانسالی در یکی از بیمارستان‌های تهران به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.

بازپرس جنایی با توجه به اینکه مرد فوت شده از آسایشگاه روانی به بیمارستان منتقل شده و مدت کوتاهی بعد از انتقال جانش را از دست داده بود، دستور آغاز تحقیقات و بررسی‌های بیشتر موضوع را صادر کرد تا مشخص شود دلیل فوت او چیست.

این در حالی بود که پس از مرگ مرد میانسال، خانواده او از کادر درمان بیمارستان روانپزشکی شکایت کردند. یکی از آنها گفت: پدرم به خاطر مشکلات روحی و روانی در بیمارستان تحت درمان قرار داشت، اما حال جسمی‌اش خوب بود. روز حادثه با ما تماس گرفتند و گفتند حال پدر وخیم است و او را به بیمارستان برده‌اند. زمانی که به بیمارستان رسیدیم، پدرم فوت کرده بود.

این مرد جوان در ادامه گفت: روی بدن پدرم آثار جراحات دیده می‌شد، کبودی و زخم‌هایی که به نظر می‌رسید از سوی کادر درمان به وجود آمده باشد. به همین دلیل از کادر بیمارستان شکایت داریم.

با شکایت خانواده مرد 60 ساله، تحقیقات از مسئولان مرکز روانپزشکی انجام شد و آنها مدعی شدند که آثار جراحات یا ناشی از درگیری با سایر افرادی است که در مرکز روانی بستری بوده‌اند یا خودزنی است.

در حال حاضر با توجه به شکایت خانواده مرد میانسال، به دستور بازپرس جنایی جسد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ و بررسی اظهارات مسئولان مرکز روانی به پزشکی قانونی منتقل شد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا