اخبار روز

مرگ مشکوک یک وکیل؛ تحقیقات جنایی آغاز شد

تحقیقات اولیه از احتمال خودکشی وکیل دادگستری حکایت دارد با این وجود تحقیقات ادامه خواهد یافت.

تحقیقات جنایی برای مشخص شدن علت مرگ وکیلی آغاز شده است که جسدش در شمال غرب تهران پیدا شد و گمانه زنی‌های اولیه حکایت از مرگ خودخواسته او دارد.

به گزارش سایت جنایی، پیش از ظهر دوشنبه ماموران پلیس بایتخت در تماس با بازپرس کشیک قتل تهران که در آن زمان مهدی براعه بود زنگ زدند و اعلام کردند جسد مردی پیدا شده است. به این ترتیب به دستور بازپرس، پلیس جنایی به همراه تیم‌های تحقیق به محل رفتند و در  آنجا که با جسد مردی روبرو شدند که مدارک همراهش او را متولد ۱۳۵۸ معرفی می‌کرد.  کارشناسان پزشکی قانونی بعد از معاینه جسد اعلام کردند ساعاتی از مرگ این مرد گذشته است.

همچنین ماموران تشخیص هویت در جیب او یک دفترچه وکالت پیدا کردند که با تطبیق عکس مشخص شد متوفی وکیل بوده و هویتش هم با استناد به مدارک همراهش مشخص است. در بررسی‌های اولیه احتمال قتل قوی‌ترین فرضیه بود اما ادامه تحقیقات احتمال مرگ خودخواسته را نیز تقویت کرد. چون در ادامه محل سقوط او  مشخص و معلوم شد از بالای پل سقوط کرده است. همچنین در بررسی محل و حوالی آن علاوه بر گوشی تلفن همراه متوفی یک بسته قرص برنج پیدا شد. به این ترتیب احتمال قتل رنگ باخت و بخشی از تحقیقات روی مرگ خودخواسته متمرکز شد. با این وجود اعلام نظر قطعی به معاینه جسد در پزشکی قانونی در مورد علت اصلی مرگ موکول شده است.

همچنین تحقیقات از خانواده متوفی نیز جزو مراحل بعدی اقدامات پلیس است که ممکن است نقش مهمی در  تعیین روند تحقیقات داشته باشد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا