اخبار روز

مرگ پسر نوجوان در تیراندازی خونین در جشن عروسی

بار دیگر تیراندازی در جشن عروسی، حادثه‌ای مرگبار را رقم زد.

رسم غلط تیراندازی در عروسی‌ها همچنان قربانی می‌‌گیرد و در تازه‌ترین مورد، در جشن عروسی که پنجشنبه شب در باغملک برگزار شد تیراندازی باعث مرگ پسری نوجوان و جراحت ۵نفر دیگر شد.
به ‌گزارش همشهری، شامگاه پنجشنبه ۲۲تیر ماه به مأموران پلیس شهرستان باغملک واقع در استان خوزستان خبر رسید بار دیگر تیراندازی در مراسم عروسی حادثه‌ساز شده و چند نفر هدف گلوله قرار گرفته‌اند. وقتی مأموران به محل حادثه رسیدند معلوم شد که چند نفر طبق رسمی قدیمی و غلط منطقه و با هدف شادی شروع به تیراندازی هوایی در جشن عروسی کرده‌اند اما در این بین ۶نفر هدف اصابت گلوله قرار گرفته و یکی از آنها که نوجوانی ۱۲ساله بود جان خود را از دست داده است. با آغاز تحقیقات معلوم شد که در این مراسم ۶نفر اقدام به تیراندازی کرده‌اند که همگی دستگیر و از آنها ۲قبضه اسلحه کلاشنیکف و تعدادی فشنگ جنگی کشف شد.
بهنام انصاری، دادستان عمومی و انقلاب باغملک با اعلام جزئیات این حادثه تلخ گفت:‌ از میان ۵مجروح حال ۲نفر وخیم گزارش شده است.
انصاری گفت: مجازات استفاده از سلاح غیرمجاز ۲ تا ۵سال حبس است که باتوجه به تعدد جرم ازجمله اخلال در نظم‌عمومی، از سوی این دادسرا اشد مجازات برای متهمان این پرونده درخواست خواهد شد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا