اخبار روزخبر اصلی

معمای امضای اوراق در آخرین لحظات زندگی

مرگ مشکوک مرد رستوران‌دار معمای امضای اوراق در آخرین لحظات زندگی متوفی را پیش روی تیم تحقیق جنایی قرار داده است.

به گزارش سایت جنایی، عصر دیروز ماموران پلیس تهران از سوی کارکنان یکی از بیمارستان‌های حوزه استحفاظی خود از مرگ مشکوک مرد 60 ساله‌ای مطلع شدند.

به این ترتیب گروهی از ماموران کلانتری در محل حاضر شدند. کادر درمان به ماموران کلانتری گفتند: این مرد قبل از فوت در حالی که اوضاح و احوال خوشی نداشت به بیمارستان ما آورده شد و همزمان که پزشکان مشغول اقداماتی برای نجات جان او بودند موردی مشکوک توجه‌مان را جلب کرد.مرد میانسالی با تعدادی برگه بالای سر رو به مرگ آمده بود و از او امضا و اثر انگشت می‌گرفت.

ماموران فیلم دوربین‌های مدار‌بسته بیمارستان را بررسی کردند و مورد مشکوکی را که کادر درمان را به شک انداخته بود، دیدند. اما چیزی که در تصاویر به نظر می‌رسید این بود که فردی که پیش از فوت متوفی بالای سر او رفته از قبل در جریان بوده و فردی هم که روی تخت دراز کشیده، از روی اکراه یا اجبار برگه‌ها را امضا نمی‌کند بلکه رضایت دارد.

وقتی بازپرس جنایی در جریان این ماجرا قرار گرفت دستور شناسایی مردی را که از فرد بدحال امضا گرفته است، صادر کرد و مشخص شد او بنگاه‌داری در همان حوالی است. پس از آن بنگاه‌دار میانسال در مورد دلیل کار خود مورد بازجویی قرار گرفت و  در تحقیقات گفت: من دفتر املاکی دارم و مرد متوفی از مشتریان مغازه ما است. او با من تماس گرفت و گفت در راه بیمارستان است و بعد از آن هم به یک سفر طولانی ‌می‌رود برای همین از من خواست یک سری اوراق را برای امضا نزد او ببرم.

در ادامه تحقیقات نیز مشخص شد مرد فوت شده وضع مالی خوبی دارد و خانه، املاک و مغازه زیادی دارد. ساعتی قبل از مرگش با حال بد به بیمارستان رفته و  تحقیقات اولیه کارشناسان پزشکی قانونی علت مرگ او را مسمومیت دارویی نشان داده است. همچنین در بخش دیگری از تحقیقات مشخص شد او یک رستوران هم دارد.کارکنان رستوران گفتند متوفی در رستوران چیزی را خورده  که معلوم نیست چه بوده و بعد حالش بد شده است.

در حال حاضر با توجه به اطلاعات بدست آمده تحقیقات برای کشف ابعاد مختلف این پرونده ادامه دارد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا