اخبار روزخبر اصلی

معمای جسدی در انباری؛ آیا مرد مسن کشته شده است؟

کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی تهران برای کشف راز مرگ مردی مسن که جسدش در انباری خانه‌اش پیدا شده است، به تکاپو افتادند.

به گزارش سایت جنایی، ماموران کلانتری ۱۰۶ نامجو حدود ساعت ۳ بعد از ظهر دیروز از طریق همکاران خود در مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از کشف جسد مرد ۶۲ ساله‌ای در انبار خانه‌اش مطلع شدند.

به این‌ترتیب نزدیک‌ترین واحد گشت کلانتری به خانه‌ای سه طبقه اعزام شدند که جسد صاحبخانه در انبار آنجا کشف شده بود.

مردی که جسد را کشف کرده بود به ماموران گفت: چند روزی بود که به برادرم زنگ می‌زدم اما او تلفنش را جواب نمی‌داد. برای همین به خانه پدری‌مان که برادرم در آن سکونت داشت، آمدم. وقتی در ورودی را باز کردم بوی ناخوشایندی توجهم را جلب کرد. هر سه طبقه را گشتم اما چیزی را که منبع بو بود، پیدا نکردم. دست آخر به انبار آمدم که در آن قفل بود اما شدت بو جلوی انبار بیشتر شد. به هر ترتیبی بود قفل انبار را شکستم و وقتی وارد شدن بوی بد خیلی آزاردهنده بود. پتویی اینجا بود که پتو را کنار زدم و با جسد برادرم که منشا بو بود، روبرو شدم.

در پی بدست آمدن این اطلاعات ماموران کلانتری در تماس تلفنی با بازپرس کشیک قتل تهران جزییاتی را که بدست آورده بودند به بازپرس جنایی تهران اطلاع دادند.

بازپرس موسی رضا زاده از شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران پس از شنیدن اطلاعات اولیه دستور حضور تیم‌های تحقیق جنایی را صادر کرد. با این دستور تیم‌هایی از پزشکی قانونی، اداره تشخیص هویت و اداره دهم پلیس آگاهی تهران راهی محل کشف جسد شدند. معاینات کارشناسان پزشکی قانونی اطلاعاتی در مورد نحوه مرگ مرد ۶۲ ساله را به همراه نداشت، چون با توجه به شرایط جسد معلوم بود مدتی از مرگ گذشته است. با این وجود بررسی اولیه حکایت از آن داشت که مرد ۶۲ ساله حدود یک فته قبل درگذشته است.

همچنین تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی حکایت از آن‌ داشت که این مرد در خانه قدیمی و سه طبقه که ارثیه پدری بود، تنها زندگی می‌کرد، البته او همسری داشت که چند سال قبل فوت کرده بود. همسر این مرد قبل از ازدواج با او یکبار ازدواج کرده و طلاق گرفته بود. همچنین معلوم شد همسر فوت شده این مرد از ازدواج اولش دختری دارد که تا قبل از فوت مادرش در این خانه زندگی می‌کرد. دختر جوان بعد از مرگ مادرش دیگر آنجا زندگی نمی‌کرد؛ اما گاهی به پدرخوانده خود سر می‌زد. به‌دست آمدن این نتایج پلیس را درصدد شناسایی دختر جوان برآورد تا شاید راز این مرگ مشکوک کشف شود.

در این مرحله از تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی دختر جوان را شناسایی کردند ‌و مورد تحقیق قرار دادند‌. او با تایید یافته‌های ماموران اداره دهم گفت: من معتاد هستم و بعد از مرگ مادرم اینجا را ترک کردم. در این مدت جاهای مختلف و پاتوق مواد رفت و آمد داشتم و هر از گاهی به پدر‌خوانده‌ام سر میزدم.

در حال حاضر برای معاینات دقیق‌تر جسد و کشف علت مرگ جسد به دستور بازپرس جنایی پیکر این مرد ۶۲ ساله به پزشکی قانونی انتقال یافته است. همچنین با توجه به اینکه روی جسد پتو کشیده شده بود و در انبار هم پتو کشیده شده بود فرضیه قتل دور از ذهن به نظر می‌رسد. اما احتمال اینکه مرد ۶۲ ساله به مرگ طبیعی فوت شده باشد و فرد یا افرادی از ترس جسد را در زیر زمین مخفی کرده باشند هم در فرضیات پلیس محتمل است. به هر حال شناسایی آخرین افرادی که مرد متوفی را دیده‌اند و مشخص شدن علت مرگ او بسیاری از حقایق این پرونده را مشخص خواهد کرد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا