اخبار روز

معمای عجیب در ماجرای ربودن زن میانسال

شباهت دو برادر باعث شد برادر بی‌گناه به اتهام آدم ربایی دستگیر شود.

هدیه دادن گوشی مسروقه پلیس را به کشف یک راز نزدیک کرد، اما شباهت دو برادر پیچیدگی جدیدی را روبروی ماموران پلیس قرار داد.

به گزارش سایت جنایی، در پی شکایت زن میانسالی در مورد اقدام به آدم ربایی و زورگیری یک مظنون دستگیر شد و دستگیری برادر او نیز به عنوان مظنون اصلی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این پرونده از نوروز 1402 در شعبه 7 بازپرسی دادسرای جنایی تهران مطرح شد و زن میانسالی پس از طرح شکایت به بازپرس غلام حسین صادق زاده گفت:از محل کارم در غرب تهران بیرون آمده و منتظر تاکسی یا مسافر کش شخصی بودم که به خانه بروم. یک خودرو  پراید جلوی پایم ترمز زد و من هم با تصور اینکه مسافرکش است مقصدم را گفتم و سوار شد. مدتی که گذشت راننده یک دفعه تغییر مسیر داد و من از او خواستم توقف کند اما او توقف نکرد و با هم درگیر شدیم. بعد از آن راننده در یک خیابان خلوت پیچید و ضربه‌ای به سر  زد و من نیمه بیهوش شدم، بعد از آن بود که مرا از خودرو به بیرون پرت کرد و رفت. زن شاکی ادامه داد: وقتی هوشیاری خودم را به دست آوردم متوجه شدم  کیفم که کارت عابرها و گوشی در آن بود سرقت شده است.

با طرح این شکایت تحقیقات برای دستگیری راننده شروع شد و از آنجایی که شاکی مشخصات و چهره راننده مسافرکش نما را به خاطر داشت برای چهره نگاری به پلیس آگاهی تهران فرستاده و چهره فرضی سارق ترسیم شد. به این ترتیب تحقیقات برای شناسایی و دستگیری راننده ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل تلفن همراه مسروقه روشن و در بررسی‌های پلیس مشخص شد گوشی سرقتی در اختیار زن جوانی قرار دارد.

بنابراین زن جوان به پلیس آگاهی تهران احضار شد و وقتی از سوی ماموران پلیس مورد تحقیق قرار گرفت گفت: چند روز قبل قصد داشتم گوشی موبایل بخرم،‌ اما برادرم این گوشی را به من هدیه داد و خبر نداشتم سرقتی است.

در پی این اظهارات برادر زن جوان که گوشی در اختیارش بود احضار شد و شاکی در مواجهه حضوری او را شناسایی کرد و گفت: فردی که قصد ربودن من را داشت و گوشی و کیفم را دزدید همین فرد است.

با این اظهارات شاکی بود که مرد جوان متهم به سرقت شد و با این اتهام مورد بازجویی قرار گرفت، اما او پس از تفهیم اتهام  ادعای جدیدی را مطرح کرد و گفت: من برادری دارم که بسیار شبیه من است و من اصلا این خانم را تا به حال ندیده‌ام، احتمالا سرقت از شاکی کار برادرم است که شبیه من است .

در پی به دست آمدن این نتایچ بازپرس پرونده دستور بازداشت برادر دیگر را صادر کرد تا تحقیقات پس از بازجویی از او ادامه یابد.

5/5 - (1 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا