اخبار روز

معمای مرگ خودخواسته یا قتل مردی که بدهی میلیاردی داشت

زنی جوان که به عنوان مظنون به قتل همسر خود بازداشت شده، مدعی است شوهرش به خاطر بدهی میلیاردی اقدام به خودکشی کرده است.

به گزارش سایت جنایی،‌ در این پرونده مرد میانسالی جان خود را از دست داده است و مرگ او را همسرش به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام کرد. پس از آن ماموران پلیس در خانه این زوج حضور یافتند و پس از بررسی اولیه موضوع را به بازپرس کشیک قتل پایتخت اطلاع دادند.

زن جوان با حضور بازپرس جنایی گفت: من و همسرم سال‌ها است که با هم زندگی می‌کنیم و دو پسر نوجوان داریم. امروز به خانه آمدم و دیدم در خانه افتاده است. صدایش کردم و دیدم جواب نمی‌دهد برای همین فوری موضوع را به اورژانس خبر دادم، اما وقتی امدادگران اورژانس رسیدند معلوم شد شوهرم مرده است. او نزدیک به 15 میلیارد تومان بدهی داشت و به گمانم به همین خاطر خودش را کشته است.

در پی این اظهارات، تحقیقات در مورد مرگ مشکوک مرد میانسال آغاز شد. خانواده مرد فوت شده هم با مراجعه به دادسرای جنایی تهران از عروس خود شکایت کردند و گفتند:‌ پسر ما آدمی نبود که به خاطر بدهی یا دلیل دیگری بخواهد خودش را بکشد. از طرفی ما به عروسمان و همچنین یکی از دوستان پسرمان مشکوک هستیم چون دوست پسرمان اخیرا به خانه او رفت و آمد زیادی داشت.

در پی این شکایت بازپرس جنایی دستور تحقیقات بیشتر با انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد تا نمونه برداری‌ و در صورت نیاز کالبدشکافی صورت گیرد و متخصصان پس از معاینات مختلف از جسد نتیجه را اعلام کنند تا به کشف حقیقت کمک شود. در عین حال تحقیقات از زن جوان نیز ادامه دارد تا در صورت مخفی‌کاری از سوی او رازش توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران کشف شود.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا