اخبار روز

معمای پیچیده سرقت گردنبند ۲۰۰ میلیونی از خانه زن سالخورده

تحقیقات برای دستگیری مردی که با ورود به خانه‌ای اقدام به سرقت گردنبند ۲۰۰ میلیونی کرده است، در پلیس آگاهی آغاز شد.

به گزارش سایت جنایی، در حال حاضر زنی در رابطه با این پرونده بازداشت است تا ماموران با سرنخ‌هایی که از بازجویی از او به دست می‌آید، متهم اصلی پرونده را شناسایی و دستگیر کنند.

چند روز پیش پسر جوانی با مراجعه به پلیس آگاهی تهران از مرد ناشناسی شکایت کرد و گفت: آن مرد وارد خانه ما شد و با تهدید چاقو گردنبند ۲۰۰ میلیونی مادرم را سرقت کرد، وقتی به خانه رفتم، دیدم مردی در خانه ما ایستاده و گرنبند گرانقیمت مادرم دست او است. وقتی آن مرد ناشناس مرا دید با چاقو تهدید کرد و من فوری در را بستم و از خانه بیرون آمدم بعد هم به پلیس زنگ زدم. اما قبل از آنکه ماموران برسند او که چاقو دستش بود از خانه ما خارج شد و از در ساختمان بیرون رفت.

در پی این شکایت زن مالباخته مورد تحقیق قرار گرفت و گفت: من آن مرد را چند روز پیش در راهرو آپارتمانمان دیدم. او با خانمی که همسایه طبقه چهارم است صحبت می‌کرد. زمان سرقت هم آن مرد کلید خانه ما را داشت و راحت وارد منزل ما شد. بعد گردنبندی را که برای مخارج کفن و دفن و روز مبادا کنار گذاشته بودم با تهدید گرفت. سپس در حال تهدید و خفه کردن من بود که پسرم از راه رسید و او ترسید و فرار کرد.

زن همسایه در تحقیقات گفت: من هم آن مرد را نمی‌شناختم و او مزاحم من بود تا جایی که چندبار شوهرم با او درگیر شد.

در ادامه پرونده برای کسب دستور قضایی به دادسرای ویژه سرقت فرستاده و به شعبه پنجم این دادسرا ارجاع شد و بازپرس مصطفی تقی‌زاده دستور تحقیقات بیشتر را صادر کرد که یکی از این تحقیقات باز بینی فیلم دوربین‌های مداربسته ساختمان بود. در این مرحله از تحقیقات ماموران پی بردند 10 دقیقه قبل از ورود سارق به خانه‌ مالباخته، مرد ناشناس با زن همسایه در راهرو صحبت کرده است.

در حال حاضر تحقیقات در مورد این سرقت ادامه دارد و زن صاحبخانه بازداشت شده است تا راز این سرقت کشف شود.

5/5 - (5 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا