اخبار روزخبر اصلی

نقشه هولناک زن آمریکایی برای قتل دوستش و سرقت جنین او

زن آمریکایی برای سرقت جنین نقشه قتل او را کشید.

یک زن آمریکایی شرایط رعب و وحشتی را بازگو کرد که در آن بهترین دوستش سعی در کشتن وی و خارج کردن جنین از شکمش داشت.

به گزارش سایت جنایی، رسانه‌های عربی به نقل از دیلی‌استار خبر دادند: آنجلیکا روبلیدو، زن آمریکایی ساکن ایالت آریزونا، در سال ۲۰۱۱ وقتی اولین فرزندش را باردار بود با کاساندرا توروگا از طریق یک دوست مشترک آشنا شد. در آن زمان هر دوی آنها منتظر به دنیا آمدن فرزندشان بودند، از این رو این تصور می‌رفت دوستی آنها با یکدیگر قوی‌تر شود.

روابط آنها روز به روز صمیمی‌تر می‌شد و از آرزوها و برنامه‌های خود بعد از مادر شدن سخن می‌گفتند و ماه‌ها در مورد نام فرزندان خود و نحوه نگهداری‌شان با هم صحبت می‌کردند.

اما ظهر یکی از روزها، زمانی که آنجلیکا در ماه نهم بارداری خود بود، همه چیز تغییر کرد. آنجا بود که او متوجه شد طعمه یک توطئه شرورانه قرار گرفته و کاسندرا دوست صمیمی‌اش چیزی جز یک سارق رحم نیست؛ یعنی اقدام به ربودن کودک هنوز به دنیا نیامده از مادران باردار کرده که معمولاً صاحبان جنین هم در این اقدام تهاجمی کشته می‌شوند.

آنجلیکا تعریف می‌کند که کاساندرا رفتارهای عجیبی در آن روز از خود نشان می‌داد. از من خواست که به خانه‌اش بروم چون برای من یک غافلگیری ترتیب داده است، اما من دعوتش را رد کردم و تصمیم گرفتم او را به خانه‌ام دعوت کنم، چون مادرم هم با من زندگی می‌کرد. زمانی که مادرم از خانه خارج شد، کاساندرا به من گفت هدیه‌ای برایم دارد و بعد از آن چراغ‌های خانه را خاموش کرده و پشت من نشست.

آنجلیکا می‌گوید، او که پشت سر من نشست انگار به من الهام شد اتفاق بدی در حال رخ دادن است، اما با این حال همچنان به کاناپه تکیه داده و در حال شمارش معکوس بودم. به آخرین شماره نزدیک شده بودم که ناگهان تلفن کاساندرا به صدا در آمد، وقتی به عقب برگشتم دیدم کاساندرا چیزی را درون کیف خود پنهان کرد تا من آن را نبینم.

بعد از آن کاساندرا به بهانه پرو کردن لباس به اتاق آنجلیکا رفت و سعی کرد آنجا را به آتش بکشد ولی خود در آنجا گرفتار شد و بعد از آنکه نیروهای امدادی رسیدند، کاساندرا خواستار عزیمت به بیمارستان شد. اینجا بود که آنجلیکا فرصت را مغتنم شمرده و به سراغ کیف دوست شرورش رفت و با کمال تعجب دید که درون آن یک قیچی، دو چاقوی بزرگ و تعدادی پوشک بچه قرار داده شده است.

از آن جالب‌تر وقتی بود که او مساله را با نیروهای امنیتی در میان گذاشت و معاینات صورت گرفته مشخص کرد کاساندرا اصلاً حامله نبوده است.

اینجا بود که پلیس این دوست شرور را دستگیر کرد تا در بازجویی‌ها به توطئه برای جنین‌ربایی اعتراف کند.

آنجلیکا چند روز بعد از این حادثه در ۲۶ فوریه ۲۰۱۱ فرزند خود را به دنیا آورد. یک سال بعد هم کاسندرا به ۷٫۵ سال زندان در یکی از بیمارستان‌های روانی محکوم شد چرا که پزشکان تایید کردند کاساندرا دچار دوقطبی حاد است.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا