اخبار روز

نقشه پلید خواستگار قلابی برای زن میانسال

زنی که از سوی خواستگار قلابی فریب خورده و 20 میلیارد ریال از او کلاهبرداری شده بود، از مرد شیاد شکایت کرد.
به گزارش سایت جنایی، زنی خانم میانسال به اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران مراجعه کرد و گفت: از طریق یکی از شبکه‌های فضای مجازی با فردی که مدعی بود مهندس کشتی است، آشنا شدم و ارتباط من با متهم به قصد ازدواج تداوم یافت. در صحبت‌هایم به او گفتم پسرم در شهر تورنتو کانادا زندگی می‌کند و خودم نیز قصد عزیمت به تورنتو را دارم اما نمی‌توانم برای دخترم که با من زندگی می‌کند، ویزای توریستی بگیرم. آن مرد بعد از شنیدن این حرف ادعا کرد می‌تواند با روابطی که در کشور کانادا دارد برای دخترم ویزا دریافت کند.
شاکی در ادامه گفت: حدود 40 روز بعد متهم طی تماس تلفنی به من گفت از ترکیه به تهران آمده و برای کاری با قطار به شیراز می‌رود تا بعد از آن به اتفاق من و دخترم به کانادا سفر کنیم. او مرا مجاب کل دارایی خودم را به دلار و یورو تبدیل کنم. بعد از انجام این کار متهم نزد من آمد و دو برگ بلیت تحویل داد که بعدا مشخص شد جعلی هستند. او با جلب اعتماد من همه دلارها و سکه‌هایم را گرفت و فرار کرد.
کارآگاهان با توجه به وجود سرنخ‌هایی با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و روش‌های نوین کشف جرم هویت و محل تردد متهم را شناسایی کردند و موفق شدند وی را دستگیر کنند.
متهم پس از دستگیری به کلاهبرداری اعتراف کرد و کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را 20 میلیارد ریال اعلام کردند.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا