اخبار روز

نقشه پلید پرستار قلابی برای زن ۶۰ ساله

زن مالباخته گفت: پرستارم در غذای من چیزی ریخته بود و پس از بیهوش کردنم طلاها و گوشی تلفن همراهم را که ارزشی حدود 500 میلیون تومان دارند، سرقت کرد.

پرستار خانگی که متهم است با بیهوش کردن زن ۶۰ ساله اموال او را سرقت کرده است بازداشت شد.

به گزارش سایت جنایی، چندی پیش زن ۶۰ ساله‌ای با مراجعه به دادسرای ویژه سرقت از سرقت اموال خود از سوی پرستار خانگی اش خبر داد و در تشریح ماجرای سرقت به بازپرس مدرس گفت: من از پرستار خانگی خود شکایت دارم چون او در غذایم چیزی ریخته بود و پس از بیهوش کردنم طلاها و گوشی تلفن همراهم را که ارزشی حدود ۵۰۰ میلیون تومان دارند، سرقت کرده‌است.

این شاکی همچنین گفت: من را دختر و پسرم در حالی که بیهوش بودم پیدا کردند، آنها چند بار به من زنگ زده بودند ولی چون بیهوش بودم کسی تلفن را جواب نداده بود برای همین به خانه‌ام آمده بودند و من را در حالی که بیهوش افتاده بودم یافته بودند. بعد هم من را به بیمارستان برده بودند. به واسطه مقدار دارویی که پرستار به خوردم داده بود دو روز بیهوش بودم و شانس آوردم که بچه‌هایم به موقع رسیدند. بعد از دو روز که در بیمارستان بیهوش بودم پزشکان مدت کوتاهی من را زیر نظر داشتند و الان با بهبود نسبی برای شکایت به دادسرا آمده‌ام و از پرستاری که این کار را با من کرد شکایت دارم، من او را از طریق اینترنت و شبکه مجازی پیدا کردم و فکر نمی‌کردم این بلا را سرم بیاورد.

با طرح این شکایت بازپرس نهم دادسرای ویژه سرقت پرستار را که زنی جوان بود تحت تعقیب قرار داد و در نهایت او از سوی ماموران پلیس بازداشت شد. اما همه چیز را انکار کرد و گفت: من در بیهوش شدن و سرقت از این زن نقشی ندارم، درست است که من برای شاکی کار می‌کردم، اما او مدتی قبل از این اتفاق من را اخراج کرد و  به همین دلیل من اصلا در آن زمان در خانه این خانم کار نمی‌کردم، بنابراین در سرقت نقشی ندارم. اما این خانم چون از من کینه دارد شکایت کرده. پرستاری که این کار را با او کرده زن دیگری است.

در حال حاضر زن جوان به دلیل شکایت زن ۶۰ ساله در بازداشت به سر می‌برد و بازپرس شعبه ۹ سرقت دستور ادامه تحقیقات را صادر کرده است.

3.2/5 - (6 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا