اخبار روز

نقشه پلید 3 زن و مرد بعد از بیهوش کردن دوست‌شان

3 زن و مرد جوان در تحقیقات ابتدایی به جرم سرقت 80 میلیارد ریالی از خانه شاکی با شگرد بیهوشی اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 3 سارق زن و مرد که با شیوه و شگرد بیهوشی 80 میلیارد ریال از خانه دوستشان سرقت کرده بودند، خبر داد‌.
به گزارش سایت جنایی، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت‌ از خانه مرد جوانی با شیوه و شگرد بیهوشی در مرکز تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد، 3 زن و مرد جوان که با شاکی دوست بودند با چرب زبانی به بهانه مسافرت او را سوار بر خودروی خود کردند و پس از خوراندن آبمیوه مسموم، با برداشتن کلید راهی خانه شاکی شده و اقدام به اموال با ارزش به قیمت 80 میلیارد ریال کرده‌اند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: بنابر حساسیت موضوع کارآگاهان بلافاصله وارد عمل شدند و به بازبینی لحظه به لحظه دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه وقوع جرم پرداختند و در ادامه هویت اصلی سارقان حرفه‌ای را شناسایی کردند.
سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی عنوان کرد: کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی با رصد‌های اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهمان را در جنوب تهران شناسایی کردند و با کسب مجوز‌های لازم قضائی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آنها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
وی افزود: 3 زن و مرد جوان پس از انتقال به پایگاه یازدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم سرقت 80 میلیارد ریالی از خانه شاکی با شگرد بیهوشی اعتراف کردند و کارآگاهان موفق به کشف اموال مسروقه در مخفیگاه آنها شدند.
سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: با دستور مقام قضایی متهمان جهت کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات همچنان در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

3/5 - (1 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا