اخبار روزخبر اصلی

نقشه پیچیده برای زورگیری از مرد آرایشگر

افرادی که با انگیزه زورگیری مرد آرایشگر را به قرار صوری دعوت کرده بودند با تحقیقات پلیسی و قضایی به دام افتادند.

به گزارش سایت جنایی، چندی پیش مرد آرایشگری که آثار جراحت روی سر و صورتش بود به دادسرای ویژه سرقت مراجعه کرد و از سرقت ابزار کار و گوشی و کیف پولش در یک قرار صوری خبر داد.

پس از طرح شکایت اولیه پرونده برای رسیدگی به شعبه اول بازپرسی دادسرا ارجاع شد و بازپرس اکبری مرد آرایشگر را مورد تحقیق قرار داد تا با بررسی‌ گفته‌های شاکی سرنخ‌هایی به دست آورد.

مرد جوان در تشریح دلیل شکایت خود گفت: من آرایشگر مردانه هستم و گاهی برای انجام کار اصلاح سر و صورت به خانه مشتری‌ها هم می‌روم. به همین خاطر کارت چاپ کرده‌ام و شماره‌ تلفنم در اختیار مشتری‌ها قرار دارد و اگر افرادی به من زنگ بزنند به خانه آنها می‌روم. قبل از اینکه مورد زورگیری قرار بگیرم خانمی به من زنگ زد و گفت برادر معلولی دارد که نیاز به کوتاه کردن مو دارد اما چون معلول است امکان جابه‌جا کردن او وجود ندارد به همین خاطر با من تماس گرفته است تا به خانه‌ آنها بروم و سر و صورت برادرش را مرتب کنم. من هم طبق معمول پذیرفتم و فقط از آن خانم خواستم بخشی از دستمزد را پیش از رفتنم به حسابم واریز کند. آن خانم هم همین کار را کرد و فیش را برایم فرستاد. وقتی به آدرسی که داده بود رفتم، هر چه گشتم کوچه و خانه را پیدا نکردم برای همین بار دیگر با آن خانم تماس گرفتم و او از من پرسید کجا هستم.

شاکی ادامه داد: از آنجا که همه چیز عادی بود آدرس جایی که ایستاده بودم را دادم و منتظر شدم. دقایقی بعد دو مرد جوان سراغم آمدند و پرسیدند آرایشگر تو هستی؟ به محض اینکه گفتم بله،‌ آنها شروع به کتک زدنم کردند و من را به گوشه خلوتی از کوچه هل دادند و بعد که حسابی کتکم زدند موبایل و کیفم را که ابزار و وسایل کارم در آن بود از من گرفتند و فرار کردند. ارزش اموالی که از من سرقت کردند 100 میلیون است. من آنها را نمی‌شناختم و با کسی هم اختلاف ندارم.

بازپرس پرونده با شنیدن اظهارات شاکی در گام اول دستور بررسی شماره تلفنی را داد که با آن به مرد آرایشگر زنگ زده بودند اما معلوم شد شماره مسدود شده است.

به این ترتیب این شاخه از تحقیقات با بن‌بست روبه‌رو شد اما این تنها سرنخ موجود نبود و در بخش دیگری از تحقیقات ماموران موفق شدند مالک کارتی را که از آن پول به حساب آرایشگر مالباخته ریخته شده بود، شناسایی کنند.

مالک کارت که دختری جوان است در بازجویی‌ها گفت: پسر مورد علاقه‌ام به من گفت سقف واریز‌هایش پر شده و خواست من مبلغی را برایش کارت به کارت کنم و او روز بعد مبلغ را به من پس داد اما خبر ندارم که پول را برای چه می‌خواست.

با شناسایی این پسر، او به عنوان مظنون اصلی مورد بازجویی قرار گرفت و به جرم خود با همدستی برادرش و دختر مورد علاقه او اعتراف کرد و گفت: با برادرم نقشه این سرقت را کشیدیم. می‌دانستم آن آرایشگر وضع خوبی دارد و وسایلش هم گران است. از طرفی می‌دانستم به خانه‌ها می‌رود و آرایشگری می‌کند به همین خاطر نقشه کشیدیم تا موبایل و پول را بدزدیم. دوست دخترم از ماجرا خبر نداشت و فقط پول را برایم کارت به کارت کرد.

در پی این یافته‌ها بازپرس پرونده دستور دستگیری دو متهم دیگر را نیز صادر کرد و این افراد نیز بازداشت شدند.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا