خیریه

پایان ۱۲ سال زندگی زیر سایه مرگ با بخشش خانواده مقتول

مرد ۳۶ ساله‌ای که یک سوم عمر خود را به خاطر قتل در زندان بود و شبها با نگرانی قصاص شدن سرش را روی بالش می‌گذاشت از سوی خانواده مقتول بخشیده شد.

به گزارش سایت جنایی، این محکوم بخشیده شده می گوید: با مردی دچار اختلاف‌هایی بودم و درگیریی‌هایی داشتم. در ادامه همان درگیری در خیابان به جان هم افتادیم. در محله شوش بود که ضربه چاقویی به او را زدم که باعث مرگش شدم. بعد از آن ۱۲ سال سخت را در زندان گذراندم. پدرم قبل از اینکه به زندان بیفتم فوت کرده بود. در این سالها بیشتر از همه مادرم به دیدنم می آمد. اما با دیدنش دلم بیشتر می‌‌شکست چون هر بار که به ملاقاتم می‌آمد یادم می‌افتاد کاری که کردم باعث شده مردی فوت کند و مادرم این همه غصه دار شود و سالها برای دیدنم به زندان بیاید .

این مرد ادامه می دهد: مادرم همیشه به من دلداری می‌داد و بعد از خدا امیدم به حرف‌ها و دعاهای مادرم بود که همیشه به من امید می‌داد. با این وجود اصلا فکر نمی کردم که روزی خانواده مقتول به من رضایت دهند به همین خاطر از آنها ممنونم و تا آخر عمر مرا شرمنده خودشان کردند. امیدوارم کسب و کاری را شروع کنم و زندگی درستی داشته باشم. الان هم خوشحالم که خبر آزادیم را به مادرم دادم و بعد از آزادی اول می خواهم او را ببینم و بعد او را به زیارت امام رضا (ع) ببرم . دوست دارم بخشی از در آمدم از کارهایم را که به زودی شروع می‌کنم برای آزادی زندانیان و کمک به خانواده های آنها هزینه کنم .

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا