اخبار روز

پلیس، کودک 6 ساله را از مرگ حتمی نجات داد

ماموران پسربچه 6 ساله را که داخل یک حمام قدیمی و مخروبه سقوط کرده بود، پیدا کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: با تلاش ماموران کلانتری، پسربچه 6 ساله که داخل یک حمام قدیمی و مخروبه سقوط کرده بود، پیدا و از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.
سرهنگ اکبر شفیعی در این باره گفت:‌ در حدود ساعت 23 و 45 دیشب خبری مبنی بر فقدانی پسربچه ای 6 ساله به نام “روح الله” در شهرستان اردکان به مرکز فوریت های 110 پلیس اعلام شد.
وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله رئیس و ماموران کلانتری “احمدآباد” به روستای “ترک آباد” مراجعه و به بررسی موضوع پرداختند و با تحقیقات اولیه و پرس و جو از والدین پسربچه مشخص شد که او به همراه خواهرش به مسجد رفته اما تاکنون به خانه بازنگشته است.
فرمانده انتظامی شهرستان اردکان ادامه داد: با تحقیق از خواهر این پسر بچه او نیز به ماموران اعلام کرد به همراه برادرش به مسجد رفته و آخرین بار وی را هنگام بازی کردن در اطراف مسجد دیده است.
شفیعی گفت: ماموران پلیس جستجوی بی وفقه خود را در محل آغاز و در نهایت پس از 8 ساعت تلاش مداوم، مشاهده کردند که کودک داخل یک حمام قدیمی و مخروبه که دارای ارتفاع زیادی بود، سقوط کرده و گیر افتاده است.
این مقام انتظامی تصریح کرد: با حضور عوامل آتش نشانی، پسربچه از داخل دهانه حمام بیرون آورده و از مرگ حتمی نجات پیدا کرده و تحویل خانواده اش شده است.
سرهنگ شفیعی یادآورشد: این اقدام پلیس اردکان در پیدا کردن کودک و نجات جان او، خوشحالی والدینش و همچنین اهالی محل را در پی داشت

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا