اخبار روزخبر اصلی

چاقوی 3 زورگیر خشن زیر گلوی مسافران

3 زورگیر خشن مسافران را سوار می‌کردند و با تهدید چاقو اموال‌شان را می‌ربودند.

سه متهم که توسط ماموران پلیس در شهرهای اطراف تهران دستگیر شده‌اند با توجه به شیوه و شگردهایشان، به دستور بازپرس جنایی به تهران منتقل می‌شوند تا تحقیقات دقیقی در مور جرایم احتمالی این افراد انجام شود.

به گزارش سایت جنایی، چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادسرای جنایی درخواست رسیدگی با شکایتش را مطرح کرد. پس از تشکیل پرونده، او برای تکمیل تحقیقات نزد پلیس فرستاده شد و گفت: به عنوان مسافر سوار خودرویی شدم اما راننده و سرنشینانش  همدست بودند و با بردن من در محلی خلوت اقدام به زورگیری کردند.

کارآگاهان در ادامه با شکایت‌های مشابه مواجه شدند. این در حالی بود که زورگیران خشن وقتی با مقاومت مالباخته‌ها مواجه می‌شدند با ضربات چاقو آنها را مصدوم می‌کردند تا نقشه سرقت‌شان را عملی کنند. به این ترتیب بررسی‌‎ها برای دستگیری عاملان این زورگیری که در همه پرونده‌ها سه مرد جوان بودند ادامه یافت و کارآگاهان پلیس پایتخت دریافتند سه مرد جوان را که سرقت و زورگیری به همان شیوه را در کارنامه اعمال خود دارند، توسط پلیش شهریار دستگیر شده‌اند.

بنابراین با توجه به شباهت شگرد سرقت‌ها موضوع را به  بازپرس سهرابی از شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران گزارش کردند و به این ترتیب بازپرس پرونده دستور انتقال سه متهم به دادسرای جنایی برای تحقیقات تکمیلی را صادر کرد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا