اخبار روز

کارآگاهان در جست‌وجوی دختر 20 ساله‌ای که با طلاهایش ناپدید شد

دختر 20 ساله بعد از علاقه‌مند شدن به پسری جوان خانه را ترک کرد و بعد از آن مفقود شد.

تحقیقات پلیسی برای کشف راز مفقود شدن دختر 20 ساله‌ای که با طلاهایش از خانه خارج شده است، آغاز شد.
به گزارش سایت جنایی، چند روز قبل خانواده‌ای با مراجعه به پلیس آگاهی تهران از مفقود شدن دختر 20 ساله خود خبر دادند و به ماموران گفتند: دخترمان با طلاهایش که مقدارشان هم زیاد بوده از خانه خارج شده و دیگر از او خبر نداریم.‌ الان نگران او هستیم و از پلیس کمک می‌خواهیم.
در پی این شکایت پرونده برای کسب تکلیف به مرجع قضایی فرستاده شد و بازپرس هفتم دادسرای جنایی با مشخص کردن روند تحقیقات دستوراتی را به ماموران تحقیق پرونده داد.
در مراحل اولیه تحقیق ماموران از دوستان دختر 20 ساله سوالاتی در مورد او پرسیدند و پی بردند که او اخیرا با پسری به نام حسن آشنا شده است و دو نفری تصمیم به ازدواج با هم گرفته‌ بودند، اما خانواده حسن با این ازدواج مخالف بودند. همچنین با بررسی‌های بعدی معلوم شد در آخرین روز شماره ناشناس در لیست تماس‌های دختر مفقود شده وجود دارد. بنابراین مالک خط شناسایی و در تحقیقات از او مشخص شد که او برادر حسن است. پسر جوان در بازجویی‌ها گفت: من از جزییات تماس خبر نداشتم. برادرم از من خواست تلفنم را به او بدهم تا یک زنگ بزند من هم همین کار را کردم، اما بعد از آن روز خود ما هم از او خبر نداریم. البته مدتی قبل گفت می‌خواهد ازدواج کند و خانواده ‌با این کار او مخالفت کردند، چون هم سنش کم بود و هم شغلی نداشت.
با این اظهارات پسر جوان تحقیقات برای یافتن برادر او و دختر مفقود شده ادامه دارد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا