اخبار روز

کفش نو جان مرد متروسوار را گرفت

جعبه از دستش به داخل مسیر مترو افتاده است که او هم بدون کمک خواستن از نگهبانان و ماموران مترو شخصا داخل ریل قطار رفته تا بسته خود را بردارد

مردی که برای برداشتن کفش‌های نو به داخل ریل قطار رفته بود جانش را از دست داد.

به گزارش سایت جنایی، عصر سه شنبه هفته جاری مرگ مرد میانسالی در خط دو متر تهران به بازپرس کشیک قتل تهران گزارش شد و محمدجواد شفیعی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران که در زمان وقوع این گزارش وظیفه کشیک قتل تهران را بر عهده داشت دستور شروع تحقیقات و سپس انتقال جسد به پزشکی قانونی را داد.

در بررسی‌های اولیه شاهدان عینی گفتند که متوفی مردی حدودا 60 ساله بود که یک جعبه در دست داشت و ناگهان جعبه از دستش به داخل مسیر مترو افتا که او هم بدون کمک خواستن از نگهبانان و ماموران مترو شخصا داخل ریل قطار رفت تا بسته خود را بردارد،‌اما با فاصله کوتاهی پس از ورود او به مسیر، قطاری برای توقف به ایستگاه نزدیک شد و هرچه بوق زده تا مرد میانسال از مسیر خارج شود فایده نداشت و در تلاش لوکوموتیو ران هم برای متوقف کردن قطار بی‌تاثیر بود. در نهایت قطار با مرد میانسال برخورد کرد و او در اثر شدت برخورد و آسیب‌های وارده جان خود را از دست داد.

به دستور بازپرس جنایی فیلم‌های مدار بسته ایستگاه آزادی مورد بازبینی قرار گرفت و تصاویر هم گفته‌های شاهدان عینی را تایید کرد. در تصاویر مشهود است که مرد میانسال هنگام ورود به ایستگاه یک جعبه کفش در دست دارد اما هنگامی که منتظر قطار بوده به دلیل ازدحام جمعیت جعبه از دستش رها می‌شود و در مسیر قطار  می افتد. همچنین تصاویر گویای آن است که مرد بلافاصله به مسیر قطار رفته ولی نتوانسته از آن خارج شود که منجر به برخورد قطار با او شده است. در حال حاضر تحقیقات در مورد ورود این مرد میانسال به حریم ریل مترو ادامه دارد و جسد نیز به پزشکی قانونی منتقل شده است.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا