اخبار روز

کلاهبرداری با سایت جعلی کار در منزل

متهم با طراحی سایت جعلی کار در منزل به بهانه تایپ و ترجمه اقدام به کلاهبرداری 500 میلیون ریالی از افراد جویای کار کرده بود

فردی که با طراحی سایت جعلی کار در منزل به بهانه تایپ و ترجمه اقدام به کلاهبرداری ۵۰۰ میلیون ریالی از افراد جویای کار کرده بود، دستگیر شر.
به گزارش سایت جنایی، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی، رییس پلیس فتا استان اصفهان گفت : در پی شکایت تعدادی از شهروندان جویای کار مبنی بر اینکه با ثبت نام در یک سایت اینترنتی با هدف استخدام تایپیست و مترجم جهت کار در منزل و واریز مبالغی از آنها کلاهبرداری شده و هیچ‌گونه خدماتی دریافت نکرده اند، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: در روند رسیدگی به پرونده مشخص شد متهم با درج آگهی استخدام کار در منزل در سایت های واسطه گر و تبلیغات اغوا کننده با معرفی سایت جعلی، افراد جویای کار را به ثبت نام و واریز وجه ثبت نام ترغیب کرده است.
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان داشت: متهم با استفاده از این ترفند به ازای هر درخواست مبلغ ۵ میلیون ریال به عنوان هزینه ارائه خدمات و تشکیل پرونده دریافت که در نهایت مشخص گردید تاکنون مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال از این طریق از شهروندان کلاهبرداری کرده است.
سرهنگ مرتضوی خاطر نشان کرد: سرانجام با استفاده از اقدامات فنی و پلیسی پس از مسدودسازی کارت های مقصد و درگاه پرداخت سایت جعلی متهم مورد نظر پرونده دستگیر و پس از اعتراف به بزه انتسابی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا