اخبار روز

کلاهبرداری با کارت‌های بانکی سوخته و خالی

فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری 3 کلاهبردار حرفه‌ای خبر داد و گفت: کلاهبرداران با کارت‌های بانکی و هدیه خالی و سوخته اقلام کالابرگ الکترونیکی خرید می‌کردند.

به گزارش سایت جنایی، سردار جواد تقوی اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان اردبیلی مبنی بر اینکه افرادی با مراجعه به یکی از فروشگاه زنجیره‌ای در شهر اردبیل اقدام به دریافت اقلام مربوط به کالابرگ الکترونیکی آنان کرده و این موضوع باعث عدم واریز یارانه نقدی شده،  بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی اردبیل قرار گرفت.

وی افزود: با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات هدفمند ردپای 3 نفر در رابطه با شکایات واصله شناسایی و پس از هماهنگی قضائی این 3 نفر در عملیات  پلیسی دستگیر و در بازرسی از محل سکونت آنان 80 عدد کارت عابر بانک و کارت هدیه سوخته کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل بیان داشت: دستگیرشدگان با جمع آوری کارت‌های عابر بانک و کارت هدیه سوخته و خالی از اطراف بانک‌ها، اقدام به خرید اقلام مشمول کالا برگ الکترونیکی از فروشگاه‌ها می‌کردند.

سردار تقوی با اشاره به اعتراف کلاهبرداران به 40 فقره ارتکاب جرم گفت: هر 3 کلاهبردار دستگیر شده که یکی از آنان زن است، با صدور قرار وثیقه 5 میلیارد ریالی روانه زندان شدند.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا