اخبار روز

کلاهبرداری ۴۰۵ میلیاردی با فروش زمین دولتی

متهم با جعل مدارک زمین دولتی قصد داشت آن را بفروشد.

فردی که با جعل سناد مالکیت، قصد فروش یک قطعه زمین دولتی به مساحت ۹۰۰ متر مربع را داشت دستیر شد و کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را بیش از ۴۰۵ میلیارد ریال برآورد کردند.
به گزارش سایت جنایی، سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بیان داشت: با رصدهای اطلاعاتی و اقدامات پیش‌دستانه پلیس مشخص شد فردی با همکاری همدستانش ضمن جعل سند مالکیت یک قطعه زمین مربوط به اراضی دولتی، قصد دارد آن را به فردی به قیمتی بیش از ۴۰۵ میلیارد ریال بفروشد.
وی با اشاره به اینکه در بررسی کارآگاهان مشخص شد مدارک فروشنده جعلی است و دستگاه‌های اجرایی این قطعه زمین را به این فرد واگذار نکرده‌اند، عنوان کرد: در رصدهای اطلاعاتی مخفیگاه متهم در محدوده تهرانپارس شناسایی و دستور دستگیری متهم از مرجع قضایی اخذ شد. کارآگاهان موفق شدند متهم را در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر کنند و او پس از انتقال به مقر پلیس به کلاهبرداری با جعل مدارک و قصد فروش اموال دولتی به سایر افراد اعتراف کرد.
سرهنگ هدایتی خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را ۴۰۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند و شناسایی سایر مرتبطین پرونده در دستور کار قرار دارد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا