اخبار روز

کلاهبرداری 450 میلیاردی به بهانه سرمایه‌گذاری در موسسه اعتباری

فرمانده انتظامی نکا از دستگیری 3عامل کلاهبرداری450 میلیارد ریالی به بهانه سرمایه‌گذاری مالی در قالب موسسه اعتباری خبر داد.

به گزارش سایت جنایی، سرهنگ قاسم عزیزی اظهار داشت: در پی وصول خبری مبنی بر اینکه 3 کلاهبردار در قالب سرمایه‌گذاری مالی (سبدگردانی و پرداخت سودی مازاد بر نرخ بانک) اقدام به کلاهبرداری کرده و سپس متواری شده‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی و پالایش سرنخ‌ها، پی بردند متهمان به بهانه سرمایه‌گذاری مالی در یک موسسه مالی و اعتباری در شهرستان نکا اقدام به کلاهبرداری از 800 شهروند کرده‌اند.

فرمانده انتظامی نکا تصریح کرد: متهمان با تلاش ماموران شهرستان نکا، شناسایی و دستگیر و بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ عزیزی ارزش کلاهبرداری کشف شده را حدود 450میلیارد ریال اعلام کرد و از شهروندان درخواست کرد : در زمان سرمایه‌گذاری در هر یک از موسسات مالی و اعتباری با تحقیقات کامل وارد عرصه کارزار شده و ضمن سرمایه‌گذاری در مراکز اعتباری معتبر و ترجیحا دولتی، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا