اخبار روز

کل‌کل جاده‌ای به مرگ منجر شد

مرد میانسال در پی مزاحمت‌های راننده یک خودرو، تصادف کرد و بعد از انتقال به بیمارستان جان باخت.

مرگ مرد میانسالی که پس از درگیری در جاده جاجرود مجروح شده بود باعث شد بازپرس کشیک قتل دستور بازداشت طرف دیگر ماجرا را صادر کند.

به گزارش سایت جنایی، ماموران کلانتری 101 تجریش ظهر دیروز مرگ مرد میانسالی را در یکی از بیمارستا‌ن‌های تجریش به بازپرس کشیک قتل تهران اطلاع دادند و وحید ناصری، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران پس از شنیدن نتیجه تحقیقات اولیه دستور تحیقات بیشتر و انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد.

در پی مرگ مرد میانسال در بیمارستان دخترش که همراه او بود به ماموران گفت: چند روز قبل با پدرم سوار خودرو خود شدیم و برای تفریح به جاده جاجرود رفتیم. در مسیر نزدیک بود با یک خودرو تیبا تصادف کنیم و از همانجا بود که ماجرا شروع شد. هم ما و هم راننده تیبا کنار زدیم و توقف کردیم، بعد بین پدرم و آن مرد درگیری لفظی و  فیزیکی پیش آمد و حتی آن مرد پدرم را کتک زد. بعد هم با وساطت مرد‌م ماجرا برای ما تمام شد؛ اما آن راننده تیبا هنوز ما را تعقیب  و برایمان مزاحمت ایجاد می‌کرد. دایم جلوی ما می‌پیچید و پدرم سعی در کنترل شرایط و اجتناب از توقف داشت، چون می‌دانست آن مرد دست‌بردار نیست و اگر توقف کنیم دوباره کتک‌کاری را شروع می‌کند. یکی از دفعاتی که آن راننده جلوی ما پیچید پدرم دستپاچه شد و برای اینکه تصادف رخ ندهد فرمان را چرخاند اما نتوانست خودرو را کنترل کند و ماشین به گاردریل خورد که هم خودش مجروح شد و هم من.  بعد از آن آن راننده تیبا به راهش ادامه داد و ما مجبور شدیم پدرم را به بیمارستان بیاوریم که در نهایت ماجرا با فوت او تمام شد.

در پی این اظهارات دختر متوفی بازپرس دستور بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته مسیر را صادر کرد و تصاویر نیز اظهارات دختر جوان مبنی بر مزاحمت و تعقیب و گریز خودرو پدرش از سوی راننده تیبا را تایید کرد، حتی تصاویری از صحنه درگیری دو مرد به دست آمد.  به این ترتیب بازپرس جنایی دستور توقیف خودرو تیبا را که شماره پلاک آن در تصاویر پلیس واضح است و همچنین دستور دستگیری مرد راننده را صادر کرد تا تحقیقات در این مورد ادامه یابد.

3.2/5 - (10 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا