اخبار روز

کمین سارق حرفه‌ای برای به تله انداختن دختران خردسال

سارق سابقه‌داری که در جدیدترین جرایم خود در تهران سراغ کودکان رفته و طلاهای آنها را ربوده بود،‌ پس از چند سرقت مشابه شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش سایت جنایی، تحقیقات در مورد این سرقت‌ها زمانی آغاز شد که خانواده دو کودک با مراجعه به دادسرای ویژه سرقت از ربوده شدن دختران خردسال خود و سرقت طلاهایشان خبر دادند. ‌خانواده دختران خردسال به بازپرس افضلی، بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 34  گفتند مردی دو خواهر 4 و 6 ساله‌شان را که در یکی از خیابان‌های جنوب شرق تهران در حال بازی بودند، ربود و بعد از سرقت طلاهایشان آنها را رها کرد.

وقتی تحقیقات برای دستگیری مرد ناشناس آغاز شد، دو کودک گفتند: ما داشتیم با هم بازی می‌کردیم که یک مرد آمد و گفت دخترش بیمار است. اگر برویم و با بچه‌اش کمی بازی کنیم حال او بهتر می‌شود. بعد از آن ما را سمت یک خانه برد. اما وقتی وارد راه پله ساختمان شدیم با چاقو تهدیدمان کرد و طلاهایمان را دزدید. بعد هم با روسری‌هایی که سرمان بود دست و دهانمان را بسته و در پارکی رهایمان کرد. خودش هم با موتور رفت.

دو دختر خردسال گفتند: 10 دقیقه با دهان و دست بسته آنجا بودیم و با کلی سختی روسری را بازکردیم و به خانه برگشتیم.

ماموران پلیس پس از تحقیق از کودکان فیلم دوربین‌های مداربسته‌ محدوده وقوع جرم را بدست آوردند و با دیدن آنها تصویر متهم را شناسایی کردند.

این در حالی بود که چند خانواده دیگر هم شکایات مشابهی مطرح کردند و گفتند مردی موتورسوار دختران‌شان را در خیابان و بوستان‌های اطراف خانه‌‌شان ربوده و طلاهایشان سرقت کرده، بعد هم دست و دهان بچه‌ها را با روسری یا پارچه بسته و رهایشان کرده است.

در ادامه تحیقات معلوم شد متهم تحت تعقیب، یک مجرم سابقه‌دار است که 10 سابقه کیفری از جمله سرقت مسلحانه خانه، زورگیری، اغفال و ربودن و سرقت از کودکان در پرونده‌اش دارد.

همچنین معلوم شد این متهم در سال 96 در بناب دختربچه‌ها را ربوده بوده و طلاهایشان را سرقت کرده و به همان دلیل به 15 سال حبس محکوم و به زندانی در آذربایجان شرقی منتقل شده، اما بعد از 3 سال عفو مشروط گرفته بود.

کارآگاهان پس از تحقیقات گسترده مخفیگاه این متهم را در جنوب تهران شناسایی و او را بازداشت کردند.

متهم به سرقت طلاهای کودکان و ربودن آنها اعتراف کرد و تحقیقات از او برای افشای جرایمش ادامه دارد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا