اخبار روز

گروگانگیر مسلح به همسر و کودک خودش شلیک کرد

مردی که با همسرش اختلاف داشت ابتدا او را هدف گلوله قرار داد و سپس با گروگان گرفتن فرزندش به وی نیز شلیک کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری فردی خبر داد که به دنبال اختلافات خانوادگی با همسرش، اقدام به گروگانگیری پسر 9 ساله خود کرده بود.
به گزارش سایت جنایی، سرهنگ علیرضا دلیری گفت: پس از اعلام گزارشی از سوی مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد درگیری خانوادگی منجر به تیراندازی در یکی از محلات شهر کرمانشاه، تیمی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.
وی ادامه داد: پس از حضور ماموران انتظامی مشخص شد فردی به علت اختلافات خانوادگی به سمت همسر و یکی از بستگانش با استفاده از سلاح گرم شلیک و آنها را مجروح کرده است.
سرهنگ دلیری با اشاره به متواری شدن عامل تیراندازی، تصریح کرد: این فرد در ادامه به خاطر انتقام‌گیری از خانواده خود، اقدام به گروگان گرفتن پسر 9 ساله‌اش کرد و ماموران نیز با انجام اقدامات فنی، کارهای اطلاعاتی و اشراف بالای خود موفق به شناسایی مخفیگاه این فرد شدند و محل را به محاصره خود درآوردند.
وی ادامه داد: به دنبال این اقدام، بلافاصله یگان تخصصی رهایی گروگان به محل اعزام و با فرد گروگانگیر وارد مذاکره شد و پس از یک ساعت تلاش برای اقناع‌سازی و تسلیم شدن، متهم به علت خشونت بالا و عدم تعادل روحی اقدام به شلیک یک گلوله به فرزند خود که گروگانش بود، کرد.
رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه ادامه داد: ماموران با مشاهده این صحنه به سرعت وارد عمل شدند و ضمن انتقال فوری پسربچه مجروح به بیمارستان، در عملیاتی برق‌آسا نسبت به خلع سلاح و دستگیری فرد گروگانگیر اقدام کردند.
وی همچنین با اشاره به زخمی شدن عامل گروگانگیری، از انتقال وی به مراکز درمانی خبر داد و خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه اسلحه کلت کمری، 2 تیغه خشاب و 21 عدد فشنگ جنگی کشف شد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا