اخبار روز

روایت شهربانو منصوریان درباره تهدید به قتل

منصوریان می گوید پدر یکی از ورزشکاران تهدید کرده که با اسلحه او را به رگبار می بندد.

شهربانو منصوریان که با حضور در دادسرای جنایی تهران از مهاجمان به خوابگاه ملی دختران ووشو کار شکایت کرده‌است، جزییاتی از ماجرای تهدید به قتل را شرح داد.

به گزارش سایت جنایی، شهربانو منصوریان پس از حضور در شعبه هفتم دادسرای جنایی و طرح شکایتی در گفت وگو با خبرنگاران در مورد تهدید به قتل گفت: دختران فردی که به همراه خانواده‌اش و چند نفر دیگر به فدراسیون و خوابگاه دختران ووشوکار حمله کرد،  در باشگاه من آموزش می‌دیدند. سال گذشته برای انتخابی مسابقات جهانی جوانان ووشو دختر این آقا شاگرد من بود که بازی را باخت. با باخت دختر جوان، پدرش که عصبانی شده بود  وارد سالن شد و شروع به ضرب و شتم سایر ورزشکاران کرد. حتی فیلم این ضرب و شتم هست. ما آن زمان با دیدن این صحنه، وارد عمل شدیم و این آقا را از سالن بیرون کردیم. روز بعد بواسطه یکی از قهرمانان که همشهریش بود، از ما عذرخواهی کرد و گفت طاقت باخت دخترش را نداشته و ما هم عذرخواهی او را پذیرفتیم.  بعد هم دوباره دخترانش را برای آموزش پیش ما گذاشت و با گل و شیرینی عذرخواهی کرد و این ماجرا تمام شد. تا اینکه رقابت‌های ووشوی قهرمانی کشور در رده جوانان در بخش دختران، روزهای ۳۰ و ۳۱ خرداد به میزبانی سیستان و بلوچستان برگزار شد و دختر این آقا باز هم باخت و مجدد این آقا وارد سالن شد و شروع به ضرب و جرح داورها، بازیکنان و افراد حاضر در آنجا کرد. یک شب در زاهدان بازداشت بود اما نمی‌دانم فردای آن روز چرا آزادش کردند، اما به محض آزاد شدن به تهران آمد و به همراه دخترانش، همسر و چند نفر از آشنایان و دوستانش به فدراسیون حمله کرد.

منصوریان ادامه داد: او  وارد فدراسیون شد و  اموال فدراسیون را تخریب کرد و شیشه ها را شکست. او با سرپرست اردوی تیم ملی ووشو مردان هم درگیر شد و به او صدمه زد. بعد از آن درگیری و زمانی که متوجه شد افرادی داخل خوابگاه دختران  حضور دارند، به همراه خانواده اش خودش را به خوابگاه دختران رساند و شروع به سنگ پرانی کرد. این سنگ پرانی باعث شد که خواهرم از طبقه دوم تخت به زمین بیفتد و کمرش آسیب ببیند،‌ سنگ‌های دیگری هم یکی از شیشه‌ها را شکست و شیشه‌های شکسته صورتم را زخمی کردند. دخترهای این مرد هم با مادرشان در این حمله با پدرشان بودند و اقدام به سنگ پرانی می‌کردند.

شهربانو منصوریان همچنین در حالی که یک سری پیام را به خبرنگاران نشان می‌داد، ادامه داد: این آقا برایمان پیام های تهدید آمیز ارسال کرده مبنی بر اینکه تقصیر شما بود که دختر من برنده نشد. این آقا تهمت زده است که رییس و نایب رییس نفری یک میلیارد تومان گرفته‌اند و حتی به من  500 میلیون تومان پول داده اند، درصورتی که حتی پولی که برای ثبت نام داده بود را هم به ایشان برگرداندیم. زمانی هم که می خواست به زاهدان برود، از من خواست همراه دخترش باشم اما من قبول نکردم و هزینه ای را که پرداخت کرده بود، به او برگرداندم. زمان حادثه روز تعطیل و استراحت ما بود و بچه ها که در خوابگاه زندگی می کنند خیلی ترسیده بودند.

منصوریان در ادامه گفت: این آقا ما را تهدید کرده  که دفعه بعد اسلحه می‌آیم و شما را به رگبار می بندم. به خاطر همین به دادسرای جنایی آمده‌ام، من و خواهرم از او شکایت کرده‌ایم. چون پیام‌های تهدید آمیز می‌فرستد که از فرش به عرش می‌آورمتان و فیلم‌های شخصی که بدستم رسیده است را منتشر می‌کنم و آبرویتان را می‌برم.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا