خبر اصلیاخبار روز

یک قاضی جنایی بازنشسته: قتل مهرجویی و همسرش با برنامه‌ریزی قبلی بود

کارآگاهان پلیس همچنان در تلاش هستند تا با توجه به سرنخ‌های موجود راز قتل داریوش مهرجویی و همسرش را فاش کنند. در این میان یک قاضی جنایی بازنشسته عقیده دارد این جنایت با برنامه ریزی قبلی انجام شده است.

به گزارش جام جم، حسن تردست، قاضی جنایی بازنشسته که تجربه رسیدگی به پرونده‌های قتل بسیاری را دارد درباره انگیزه احتمالی این جنایت می‌گوید: «موضوع مهم این است که ما از روند رسیدگی به پرونده اطلاع نداریم و نمی‌توانیم اظهارنظر قطعی در مورد پرونده انجام دهیم، اما براساس تجربه می‌توان حدس زد که این قتل می‌تواند به تهدیدهایی که شده‌اند مرتبط باشد و با برنامه‌ریزی قبلی انجام شده است. همسر مرحوم آن‌گونه که در فضای مجازی خواندم از تهدیدها و حتی نشان‌دادن چاقو پشت پنجره خبر داده بود ولی این‌که با وجود این چرا شکایت نکرده‌اند مشکوک است.»

وی ادامه می‌دهد: «باید میان بستگان، دوستان و همکاران بررسی‌‌های کاملی انجام شود که آیا کسی با دو مقتول درگیری داشته یا خیر، بازهم می‌گویم تا اطلاع کاملی از روند تحقیقات نداشته باشیم نمی‌توانیم در مورد انگیزه جنایت صحبتی کنیم. ولی مطمئن باشید قتل با برنامه‌ریزی قبلی صورت گرفته است.»

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا