اژه‌ای: اگر به اموال آمریکایی‌ها دسترسی پیدا کنیم، آنها را توقیف و ضبط می‌کنیم

اژه‌ای: اگر به اموال آمریکایی‌ها دسترسی پیدا کنیم، آنها را توقیف و ضبط می‌کنیم

رئیس قوه قضاییه گفت: یکی از اهرم‌های سلطه‌گری آمریکا، فارغ از تجاوزات نظامی و تروریسم اقتصادی، مقوله‌ی جنگ رسانه‌ای و فریب و تزویر است؛ آمریکایی‌ها در«قلب واقعیت»، «حق جلوه دادن باطل» و «سفیدشویی جنایات‌شان» متخصص و متبحر هستند.

 

به گزارش سایت جنایی به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، همزمان با آغاز «هفته حقوق بشر آمریکایی» که یادآور جنایات ضدبشری رژیم آمریکا علیه ملت ایران و سایر ملل جهان است، اعضای «ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» باحجت‌الاسلام‌ والمسلمین محسنی اژه‌ای، دیدار کردند.

 

رئیس قوه قضاییه طی سخنانی در این نشست، ضمن عرض تسلیت و تعزیت مجدد به‌مناسبت ایام حزن آل‌الله، به تبیین و تشریح ماهیت ضدبشری رژیم مستکبر و جهانخوار آمریکا پرداخت و اظهار کرد:جنایتکاری و آدمکشی در ذات و ماهیت رژیم خبث آمریکا است. ضدیت با بشر و حقوق بشر، عجین و آمیخته با ژن سردمداران رژیم آمریکاست

نظرات کاربران

آخرین اخبار
پربازدید ترین‌ها