چند رسانه ای

بیوگرافی کامل حسام محمودی بازیگر نقش هادی در سریال لحظه گرگ و میش

حسام محمودی بازیگر نقش هادی در سریال لحظه گرگ و میش است که یک سال پیش درگذشت.

حسام محمودی فرید در ۱ فروردین ۱۳۶۵ زاده شد. او هنرپیشه و دانش‌آموخته رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس بود. او پیش از ورود به دانشگاه در کلاس‌های بازیگری مهین اسکویی و امین تارخ شرکت کرد. او همچنین مدتی در کلاس‌های حسن معجونی نیز شرکت کرد. محمودی مدتی عضو گروه لیو به سرپرستی معجونی شد و اجرا در تئاتر را آغاز کرد. محمودی در تست بازیگری برای حضور در فیلم سینمایی خسته نباشید! (۱۳۹۱) پذیرفته و با بازی در مجموعهٔ گاهی به پشت سر نگاه کن (۱۳۹۴) وارد تلویزیون شد.

حسام محمودی

ازدواج حسام محمودی

حسام محمودی ازدواج کرده و یک دختر داشت. او عکس های زیادی از خودش و دخترش منتشر کرده و عشقش به دخترش را به نمایش گذاشته بود.

حسام محمودی 1

مرگ حسام محمودی

 

حسام محمودی ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ در سن ۳۷ سالگی به علت ایست قلبی درگذشت. آخرین نقش‌آفرینی او در سریال رحیل (۱۴۰۲) بود که در میانه تولید آن درگذشت و نقشش ناتمام ماند. آخرین نقش‌آفرینی کامل محمودی بازی در سریال سوران (۱۴۰۲) در نقش رستگار بود که چند روز قبل از درگذشت ناگهانی‌اش به اتمام رسیده بود و حدود یک ماه بعد از درگذشت وی از شبکه ۱ پخش شد.

هادی در سریال لحظه گرگ و میش

حسام محمودی با سریال لحظه گرگ و میش به شهرت رسید او در این سریال نقش هادی پسر دوم خانواده را بازی کرده که دچار یک شکست عشقی شده و به جبهه می رود و جانباز می شود.

3.2/5 - (5 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا