اخبار روز

اختلاف طایفه‌ای؛ دلیل جنایت ۲ برادر شب نشینی

تحقیقات جنایی برای دستگیری قاتلان مرد افغان که در شب نشینی به قتل رسیده بود به دستگیری یکی از مظنونان منجر شد و تحقیقات برای دستگیری متهم دوم ادامه دارد.

به گزارش سایت جنایی، مدتی قبل به ماموران پلیس تهران خبر رسید مردی در بیمارستان جان خود را از دست داده است.

در روند تحقیقات مشخص شد مقتول در شب نشینی که برگزار کرده مورد حمله دو نفر قرار گرفته و در نهایت بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست داده است. مقتول قبل از مرگ نام دو نفری را که به او حمله کرده بودند، گفته بود. همچنین شاهدان درگیری که آنها هم هموطنان مقتول و مهاجمان بودند،‌ افراد مهاجم را دو برادر معرفی کردند که در جریان شب نشینی به ساختمان نیمه کاره آمدند و مقتول را کشتند. به این ترتیب بازپرس اختیاری دستور تعقیب دو برادر افغان را صادر کرد.

در نهایت پس از مدتی تحقیق یکی از دو برادر فراری در شهریار شناسایی و دستگیر شد.

این متهم که در زمان دستگیری با ماموران درگیر شده بود تا بتواند فرار کند، پس از آن که دستگیر شد با اعتراف به درگیری مرگبار گفت: من زن و سه بچه دارم و چند سال قبل به ایران آمدم. ما در افغانستان با مقتول اختلاف طایفه‌ای داشتیم و آنها همیشه می‌گفتند از ما بهتر هستند. چند وقت پیش هم مقتول پدر ما را در افغانستان کتک زده و فرار کرده بود. بعد از آن من و برادرم دنبالش بودیم تا انتقام بگیریم. چند وقت قبل از قتل فهمیدیم که به ایران آمده و ردش را در تهران زدیم،‌ یک شب که شنیده بودیم مهمانی دارد چاقو برداشتیم و به مهمانی او رفتیم. برادرم او را با چاقو زد و وقتی مطمئن شدیم مرده، فرار کردیم. برادرم به افغانستان برگشت و من چون زن و بچه هایم ایران بودند برگشتم و  دوباره به شهریار رفتم. من مرتکب قتل نشدم و برادرم او را کشت الان هم از برادرم خبر ندارم.

این ادعای متهم دستگیر شده در حالی است که شواهد و مدارک از جمله اظهارات مقتول قبل از مرگش و گفته‌های شاهدان  حکایت از دخالت هر دو برادر در درگیری مرگبار و وارد کردن ضربات کشنده دارد.

این متهم در حال حاضر در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی قرار دارد و تحقیقات برای دستگیری برادر فراری او ادامه دارد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا