اخبار روز

قتل؛ پایان اعتراض و درگیری همسایه‌ها

اعتراض به سر و صدا باعث نزاع و درگیری همسایه‌ها شد و کار به قتل کشید.

اختلاف قدیمی دو همسایه با مرگ یکی و دستگیری دیگری وارد مرحله جدیدی شد.

به گزارش سایت جنایی، ماموران پلیس جمعه گذشته پس از اطلاع از درگیری خونین دو همسایه در محل حاضر شدند و مظنون این قتل را دستگیر کردند، این در حالی بود که مدت کوتاهی پیش از آن همسایه دیگر در بیمارستان جان خود را از دست داده بود.

ساعت ۳ بعد از ظهرروز جمعه تلفن بازپرس کشیک قتل تهران زنگ خورد و ماموران پلیس در گفت و گو با بازپرس محمدجواد شفیعی که در زمان وقوع حادثه عهده‌دار مسولیت کشیک قتل پایتخت بود، او را در جریان قتل مردی 31 ساله قرار دادند که در بیمارستان فوت کرده بود بازپرس کشیک نیز دستورات لازم از جمله تحقیق در محل، ثبت اظهارات شاهدان، حضور تیم‌های  تشخیص هویت و پزشکی قانونی و همچنین انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد.

در تحقیقات اولیه مشخص شد درگیری مرگبار بین دو همسایه اتفاق افتاده است که مقتول یک طبقه پایین‌تر از محل سکونت متهم زندگی می‌کرد.

مدیر ساختمان که در هنگام درگیری خونین در آنجا حضور داشت به ماموران گفت: مقتول که طبقه پایین بود مدتی بود به من اعتراض می‌کرد که چرا ساکنان طبقه بالا که تعدادشان بیشتر است سهم برابری از قبض آب و برق و شارژ ساختمان نسبت به او و بقیه واحد‌های ساختمان پرداخت می‌کنند. به اضافه این که مقتول به  سر و صدا و مزاحمت‌های همسایه طبقه بالای خود بارها اعتراض کرده بود. در زمان حادثه هم به موضوع سر و صدا اعتراض داشت و درگیری از همانجا شروع شد.

در تحقیقات معلوم شد در پی تذکر مدیر ساختمان، همسایه طبقه بالایی با او درگیر شد و مقتول هم در ادامه اعتراض و به حمایت از مدیر ساختمان وارد درگیری شد و با دخالت در دعوا کار بالا گرفت و به زد و خورد منجر شد که ساکن طبقه پایین با ضربه چاقو راهی بیمارستان و در آنجا فوت شد.

همسایه‌ای که به نظر می‌رسید عامل قتل باشد در صحنه درگیری دستگیر شد و در تحقیقات اولیه گفت: من ضارب نیستم و نمی‌دانم چه کسی به مقتول چاقو زده است. البته او همیشه به ما اعتراض داشت که مزاحم او هستیم اما حقیقت این است که من و خواهرانم در خانه‌ خودمان زندگی می‌کنیم و از تذکر‌های تکراری او خسته شده بودیم، همین موضوع دوباره باعث درگیر شد. به هر حال مهمان و  رفت و آمد هم داریم اما سر و صدای زیادی نداریم و آنطور که او می‌گفت مزاحمت ایجاد نمی‌کردیم. زمان حادثه هم او ماجرا را شروع کرد و کار به اینجا کشید.

در ادامه دیگر ساکنان ساختمان که شاهد ماجرا بودند گفتند: آنها قبل از این ماجرا هم چندبار با یکدیگر درگیر شده بودند که با میانجیگری همسایه‌ها پایان یافته بود در زمان حادثه هم همسایه‌ها دوباره قصد جدا کردن آن دو نفر را داشتند که موفق نشده بودند و ماجرا به آنجا کشیده بود.

به این ترتیب متهم دستگیر شده به اداره دهم پلیس آگاهی انتقال یافت تا تحقیقات در مورد این ماجرا ادامه یابد.

4.5/5 - (21 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. چرا لحظه‌ای در دعواها تفکر ندارید. برای یک لحظه غفلت دو خانواده داغدار شدن. آخه چرا؟ چرا درس عبرت نمیشه از خواندن این همه قتل‌هایی که سهل‌انگاری [است] و عمری پشیمانی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا