پرونده های جناییخبر اصلی

ادعای جوانی که برادر دوستش را کشت: مقتول قصد تعرض داشت

پسر جوانی که متهم است برادر دوستش صمیمی‌اش را به قتل رسانده، ادعا کرد برای جلوگیری از تعرض دست به قتل زده است.

به گزارش سایت جنایی، این متهم که جوانی 19 ساله است بعد از وارد کردن ضربات چاقو به مقتول از مردم کمک خواست تا او را نجات دهند اما ضربات آنقدر مهلک بود که امکان نجات پسر زخمی به نام مهران وجود نداشت.

یک سال قبل پسر جوانی مقابل در خانه‌ای جنوب تهران با فریادهایش از مردم کمک خواست و گفت مرتکب قتل شده است. بلافاصله همسایه‌ها به خانه رفتند و پلیس را باخبر کردند. هرچند اورژانس هم بالای سر جوان مجروح حاضر شد اما نتوانست کمکی بکند و مهران جانش را از دست داد و متهم به قتل به نام کیوان بازداشت شد.

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. در جلسه رسیدگی ابتدا پدر مقتول در جایگاه حاضر شد و گفت: من درخواست قصاص دارم و از خون پسرم نمی‌گذرم.

در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت. او گفت: قصد قتل نداشتم. فقط می‌خواستم از خودم دفاع کنم.

متهم گفت: من با برادر کوچک‌تر مهران دوست صمیمی بودم. روز حادثه مهران را در خیابان دیدم. حالت عجیبی داشت سلام کردم با سر جواب داد. تلو تلو می‌خورد. تعارف کرد که به خانه بروم قبول نکردم اما بعد که دیدم خوب نمی‌تواند راه برود نزدیکش رفتم زیر بغلش را گرفتم و او را تا خانه بردم. گفت بیا داخل نمی‌خواستم بروم چاقو کشید و من را وارد اتاق کرد. می‌خواست تعرض کند که سعی کردم جلوی او را بگیرم با هم درگیر شدیم و من با چاقوی خودش چند ضربه به او زدم که بتوانم فرار کنم.

متهم گفت: من اصلا قصد قتل نداشتم برای همین بلافاصله از مردم درخواست کمک کردم و آنقدر هول کرده بودم گفتم او را کشتم اما قصد کشتن نداشتم.

بعد از گفته‌های متهم و وکیل مدافع او هیات قضات برای تصمیم‌گیری در این خصوص وارد شور شدند.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا