پرونده های جناییخبر اصلی

اعترافات زنی که ۱۵ سال بعد از طلاق نقشه قتل شوهر سابقش را کشید: او مزاحمم می‌شد

زنی که متهم است شوهر سابقش را با طراحی نقشه‌ای پیچیده به قتل رسانده در تازه‌ترین اظهارات خود گفت: فقط می‌خواستم از دست مزاحمت‌های همسر سابقم خلاص شوم و انگیزه دیگری نداشتم.

به گزارش سایت جنایی، این زن و همدستانش که همسر فعلی، دخترش و دو قاتل اجاره‌ای هستند، پس از قتل رییس یکی از شعب بانکی شناسایی و دستگیر شدند.

متهمان بعد از کشف جسد رییس بانک در خانه اش تحت پیگرد قرار گرفتند و در تحقیقات فاش شد دختر نوجوان مقتول به دو مرد غریبه کمک کرده تا وارد منزل پدرش شوند و او را بکشند. در ادامه فاش شد همسر اول مقتول که ۱۵ سال پیش از او جدا شده پشت پرده این جنایت قرار دارد و شوهر فعلی این زن نیز با او همکاری کرده است.

بعد از بازداشت متهمان، پرونده دختر 16 ساله مقتول برای ادامه  رسیدگی به دادسرای اطفال فرستاده شد و پرونده دیگر متهمان همچنان در دادسرای جنایی تهران تحت رسیدگی قرار دارد.

همسر سابق مقتول روز گذشته بازجویی شد و در جدیدترین اظهارات خود گفت: من دو رگه هستم. مادرم ایرانی و پدرم  روس است و خودم اهل آستارا بودم و مهندس کامپیوتر خوانده‌ام. شوهر سابقم خیلی اذیت می‌کرد. او خسیس بود و علاوه بر آن نمی‌توانست بچه دار شود. اگر همسر سابقم اذیت نمی‌کرد همان موقع تا دکتری درسی می‌خواندم. در نهایت از او جدا شدم و مدتی بعد از جدایی با همسر فعلی ام که او هم متهم پرونده است آشنا شدم. ماجرای آشنایی ما هم خیلی ساده بود در سوپرمارکت کارتم افتاد و او به من گفت کارتم افتاده، همین باعث آشنایی ما و شکل گرفتن رابطه شد. بعد از مدتی هم تصمیم به ازدواج گرفتیم و دو پسر 7 و 12 ساله داریم و هر دو آنها الان بهزیستی هستند. شوهر سابقم به بهانه‌های مختلف اذیت می‌کرد و می‌گفت باید شوهرم را رها و دوباره با او ازدواج کنم، بارها به او گفته بودم زندگی خوبی دارم و خوشبخت هستم با این حال دست بردار نبود. البته من ایران زندگی نمی‌کردم و در ترکیه زندگی می‌کردم،‌آنجا حقوق خواندم، دوره وکالت دیدم و مشغول به کار بودم، اما برای درمان یکی از پسر‌هایم به ایران آمده بودم.

این زن ۳۷ ساله در ادامه گفت: اخیرا دخترم هم با پدرش قهر کرده و به خانه من آمده بود. همین بهانه‌ای شده بود که شوهر سابقم دایم جلوی در خانه من می آمد و اذیت می‌کرد. دلیل اصلی قتل هم همین اذیت ها بود و من انگیزه مالی نداشتم. چون اموال شوهر سابقم به دخترم می‌رسید. من خودم وضعم خوب بود.

همچنین متهم اصلی پرونده که برای ارتکاب جنایت اجیر شده بود، نیز  گفت:  چون از اعدام می‌ترسیدم و می‌خواستم زنده بمانم از ترس جانم به قتل اعتراف نمی‌کردم اما وقتی به زندان رفتم فهمیدم تحمل حبس را ندارم. زندان خیلی وحشتناک است. کاش می‌شد زودتر قصاص شوم. من برای قتل اجیر شده بودم اما غیر از یک میلیون تومان که پول آژانس و هزینه خرید دستکش و بقیه وسایل شد برای این کار پولی نگرفته‌ام و حالا از کل ماجرا پشیمانم.

در حال حاضر با کنار هم گذاشتن اعترافات متهمان و مدارک موجود تحقیقات در مورد این پرونده در دو دادسرای جنایی و اطفال ادامه دارد.

4/5 - (1 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا