سینما و ادبیات

افشاگری دردناک همسر آرش میراحمدی از برخوردها با بیماری این بازیگر

همسر آرش میراحمدی بازیگر فقید که چندی پیش بر اثر ابتلا به سرطان جانش را از دست داد درباره رفتاری که با این بازیگر در بیمارستان …. شده‌است نوشت.

او  در صفحه مجازی‌اش نوشت: وقتی وارد بیمارستان … شدیم ، به قول خودشان هتل ….، اولین برخورد ما با پرستاری بود که خیلی بی حوصله و بداخلاق بود، قبل از اینکه جریان بیماری آرش را کامل توضیح بدهم با یک نگاه تحقیر آمیز و لحن تلخی اولین چیزی که به من گفت این بود: وضع مالیت چطوره؟ پول داری؟ درتوانت هستی شبی 50 میلیون آی سی بو بدی؟ بیمه تکمیلی داری؟ من فقط نگاهش کردم. بهش گفتم: این مشکل ماست تو به کارت برس….. بهش برخورد و گفت: خوب بگو مریضت چشه؟ شب  تلخ و دردناکی بود.

آرش میراحمدی به واسطه بیماریش قیافه‌اش عوض شده‌بود و اصلا نمیشد شناختش که بازیگر تلویزیون است ، اونشب توی بیمارستان …..اصلا باهامون برخورد انسانی نشد. انگار از یک ناکجا آباد اومده بودیم براشون بیشر شبیه یک وصله ناجور بودیم. هیچکدوم از کادر درمان بیمارستان حاضر به رسیدگی نبودن. همش ما رو به هم پاس می‌دادند تا اینکه دکتر شیف شب آرش رو شناخت . لحنش مهربان شد اصلا صد و شصت درجه تغییر کرد به من گفت هرچه زودتر آقای میراحمدی را از اینجا ببرید چون اینجا هیچ کاری براش نمیکنن…. زودتر برید تا یک صورتحساب الکی نبستن گردنتون، اینجا بیشتر یک زایشگاه لاکچریه که تواینستارام عکس و فیلم میگیرن. بهتره زودتر برید… ما رفتیم و آرش فرداش در بیمارستان فیروزگر بستری شد. اما تنها تجربه ای که من از بیمارستان …داشتم فقط احساس حقارت و بی پناهی بود.

بیمارستانی که همسر آرش میراحمدی از آن نامبرده یکی از بیمارستان‌های فوق گرانقیمت در تهران است که بیمارخارجی هم می‌پذیرد و خدمات هتلینگ ویژه‌ای ارائه می‌دهد اما آتش نشانی اعلام کرده 5 بار به او اخطار خطر آتش سوزی داده و این بیمارستان به آن بی توجهی کرده‌است. آتش سوزی دراین بیمارستان یکبار دیگر نام این بیمارستان پرحاشیه را سر زبان‌ها انداخته است.

 

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا