پرونده های جنایی

افشای راز قتل 3 نفر در دل جنگل؛ نزاع خونین پولدارها

وقتی اعضای 2 خاندان ثروتمند در کلرادو در دل جنگل، دور هم جمع شدند تا مرزهای املاک جنگلی‌‌شان را مشخص کنند، درگیری هولناکی بین آنها رخ داد که باعث قتل 3نفر شد.

به ‌گزارش همشهری به نقل از سی‌ان‌ان، روز دوشنبه گذشته اعضای خاندان ثروتمند داولتون‌ها و گیرزها برای مشخص‎‌ کردن مرزهای املاک خود در منطقه جنگلی کاسترکانتی در کلرادو دور هم جمع شدند. هر یک از این خانواده‌ها مدعی بودند که دیگری وارد املاک شان شده است. آنها از صبح که به آن منطقه جنگلی دور از جاده رفته بودند، به نتیجه درستی برای تعیین مرز املاک و اراضی خود نرسیدند. این در حالی بود که قرار بود آن روز همه اختلافات شان را در این زمینه حل کنند اما گویا این اختلافات پایانی نداشت. حدود ساعت یک، وقتی اختلافات به اوج خود رسید، هانمه کی‌کلارک، 45ساله، دست به ماشه تفنگ برد و تیراندازی کرد. در این بین راب گیرز 63ساله و همسرش بت وید گیرز 73ساله و جیمز داولتن 58ساله بلافاصله کشته شدند، پتی داولتن همسر جیمز نیز از ناحیه سینه‌ هدف گلوله قرار گرفت و به‌شدت زخمی شد و فرد دیگری به نام لوید ریچ توانست خود را نجات دهد و فرار کند. لوید وقتی خود را به جاده رساند، پلیس و اورژانس را در جریان قرار داد. پلیس و اورژانس خود را به صحنه جرم در وسط جنگل رساندند. مأموران وارد ماجرا شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند. پزشکی قانونی مرگ 3قربانی را تأیید کرد و مجروحان حادثه به بیمارستان منتقل شدند.

صبح سه‌شنبه اقدامات پلیس برای دستگیری هانمه آغاز و او در مخفیگاهش در مکزیکو‌سیتی دستگیر شد. به‌گفته پلیس، هانمه به جرم 3قتل درجه یک بازداشت شده است و به‌زودی محاکمه خواهد شد.

 

2/5 - (1 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا