سینما و ادبیات

الیکا ناصری بازیگر نقش صبا در سریال مرداب چطور بازیگر شد

الیکا ناصری بازیگر جوان ایرانی است که با بازی در سریال یاغی و مرداب به شهرت زیادی رسیده است.

الیکا ناصری متولد سال 79 است. او از 10 سالگی آرزوی بازیگری داشت و حالا در یک مصاحبه اینترنتی فاش کرد که چطور بازیگر شده است.

الیکا ناصری در این مصاحبه توضیح داده است که علی شادمان باعث بازیگر شدن الیکا ناصری شده است. او در این مصاحبه توضیح داد: یک استوری در اینستاگرام بود که برای جذب بازیگر برای یک سریال شبکه خانگی فراخوان داده بود، من یک فیلم از خودم برای آنها فرستادم و بعد برای نقش ابرا انتخاب شدم. خیلی‌ها گفتند که من با پارتی بازی بازیگر شدم اما اصلا اینطور نبود. من برای نقش ابرا از طریق یک فراخوان انتخاب شدم.

الیکا ناصری در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفته است که حتی نمی‌دانسته فردی که استوری کرده علی شادمان بوده است : دوستم استوری را دیده بود اسکرین‌شات گرفت و برای من فرستاد من هم از خودم فیلم گرفتم و ارسال کردم و بعد هم برای نقش ابرا انتخاب شدم.

34a5416b da56 4b5e b94f f60b188f11bd
الیکا ناصری در یاغی

الیکا ناصری در سریال یاغی هم بازی علی شادمان بود، او نقش دختری را بازی می کرد که عاشق یک کشتی‌گیر فقیر شده‌است و پدر و مادرش سعی می‌کنند آنها را ازهم جدا کنند. اما جاویید که نقش آن را علی شادمان بازی می‌کند برای رسیدن به ابرا (الیکا ناصری) تا آلمان می‌رود و در آنجا با او نامزد می‌کند.

صبا در سریال مرداب

الیکا ناصری بعد از بازی در سریال یاغی و درخشش در این سریال نقش صبا در سریال مرداب را بازی کرده‌است. او عاشق جوانی به نام کیوان (یسنا میرطهماسب) است که توسط یک مافیا به نام شکیب (امیر جعفری) به نوعی به اسارت گرفته شده‌است.
کارشناسان الیکا ناصری را استعداد جدید سینمای ایران می‌دانند.

1/5 - (1 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا