پرونده های جناییخبر اصلی

بخشش بیمار روانی که مادرش را کشت

پسر مجنون که مادرش را به قتل رسانده و به تشخیص کارشناسان پزشکی قانونی به خاطر اختلالات روحی و روانی راهی مرکز درمانی شده بود، پس از معاینه مجدد بار دیگر نیازمند درمان تشخیص داده شد.

به گزارش سایت جنایی،‌ این پسر ۲۷ساله در بازجویی‌هایی که سال ۱۳۹۹ از او انجام شده به قتل مادرش به‌خاطر اختلاف خانوادگی اعتراف کرده و گفته بود: مادرم را در یک درگیری خانوادگی به قتل رساندم و بعد به رختخواب رفتم و ۱۳ ساعت خوابیدم.

ماجرای این قتل ساعت ۱۳ ظهر یکشنبه ۱۹ بهمن سال ۹۹ به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد. زن جوانی هراسان با پلیس تماس گرفت و از قتل مادر میانسالش خبر داد.

بازپرس جنایی و ماموران پس از حضور در محل با جسد زن ۵۶ساله‌ای در آشپزخانه مواجه شدند که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود. دختر جوان که موضوع را به پلیس اعلام کرده بود در تحقیقات گفت: از دیشب هر چه به مادرم زنگ می‌زدم، جواب نمی‌داد. تا اینکه نگرانش شدم و حدود ساعت ۱۲ ظهر به خانه مادرم آمدم. اما باز هم هرچه زنگ زدم کسی در را باز نکرد؛ با نگرانی شروع به کوبیدن مشت به در کردم. بعد از دقایقی برادرم با ظاهری خواب‌آلود در را باز کرد. از او پرسیدم مامان کجاست که جواب نداد.

بیشتر خوانید: صدایی مرموز به من گفت مادرم را بکشم

این زن ادامه داد: شروع به جست‌وجو در خانه کردم و ناگهان با جسد مادرم در آشپزخانه مواجه شدم. برادرم مشکلات روحی دارد و تحت درمان است. حتی مدتی هم در بیمارستان روانی بستری بود.

معاینات اولیه از جسد، نشان می‌داد از زمان مرگ حدود ۱۳ ساعت گذشته است. این در حالی بود سالم بودن در ورودی و نبود علائمی از درگیری و بهم ریختگی خانه، حکایت از قتل به دست یک آشنا داشت. بررسی‌های بعدی مشخص کرد پسر جوان و مادرش که باهم زندگی می‌کردند با هم درگیر شده‌اند و مقتول به دست پسر خودش به قتل رسیده است. در ادامه پسر جوان به قتل مادرش به‌خاطر اختلاف خانوادگی اعتراف کرد. پس از آن بازپرس جنایی برای بررسی صحت روانی و اینکه در زمان جنایت متهم جنون داشته است یا خیر دستور معاینه او از سوی متخصصان پزشکی قانونی را صادر کرد که در نهایت تحقیقات درباره این قتل منجر به بستری شدن پسر جوان در مرکز درمانی – روانی شد.

در روزهای گذشته این پسر بار دیگر برای بررسی اوضاع روانی خود به پزشکی قانونی معرفی شد و متخصصان روانی پزشکی قانونی باز هم او را نیازمند درمان و بستری بودن تشخیص دادند. این در حالی است که خانواده این مرد جوان که اولیای‌دم مقتول محسوب می‌شوند با حضور در دادسرای امور جنایی به او رضایت داده‌اند.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا