اخبار روز

بندر لنگه، نقطه پایانی فرار مردی که در درگیری لفظی آدم کشت

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری یک قاتل فراری در شهرستان بندرلنگه خبر داد.

به گزارش سایت جنایی، سردار علی اکبر جاویدان گفت: در پی دریافت گزارشی از پلیس آگاهی ایرانشهرمبنی بر وقوع یک فقره قتل عمد و احتمال متواری شدن قاتل به یکی از شهرهای استان هرمزگان، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان بندرلنگه قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بندرلنگه در بررسی‌های اولیه و با توجه به اظهارات خانواده مقتول دریافتند علت و انگیزه قاتل مشاجره لفظی با مقتول بوده که منجر به درگیری فیزیکی شده و نهایتا قاتل وی را به قتل رسانده و از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از تجهیزات نوین پلیسی موفق شدند مخفیگاه قاتل متواری را در یکی از محلات شهرستان بندر لنگه شناسایی کنند و منطقه مذکور را به صورت پوششی و نامحسوس تحت نظر قرار دهند.

سردار جاویدان اذعان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی بندرلنگه با شناسایی قطعی مخفیگاه متهم و طی هماهنگی با مقام قضائی در قالب چند اکیپ به محل مذکور اعزام شدند و طی یک عملیات هوشمندانه و غافلگیرانه، قاتل را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: متهم در بازجویی‌های اولیه و با توجه به مستندات مستدل پلیس، لب به اعتراف گشود و به ارتکاب قتل با انگیزه درگیری لفظی اقرار کرد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا