سینما و ادبیات

بیوگرافی کامل سامان صفاری بازیگر نقش امیر در سریال دلدادگان

سامان صفاری بازیگر جوانی است که در سریال دلدادگان نقش امیر مامور اطلاعات را بازی می‌کند.

سامان صفاری در یک خانواده سینمایی متولد شده و همین هم راه را برای حضور او در تلویزیون باز کرده‌است.

سامان صفاری اولین بار در سریال دلدادگان معرفی شد و سپس در چند سریال امنیتی دیگر بازی کرد.

سامان صفاری بازیگر نقش امیر در سریال دلدادگان

زندگی خصوصی سامان صفاری

سامان صفاری متولد سال 66 است او از سال 89 در سینما فعال است. دو برادر او تهیه کننده و فیلم نامه نویس هستند. سامان صفاری با سریال دلدادگان به جامعه هنری معرفی شد.  این بازیگر کشورمان در خانواده ای هنرمند متولد شد و برادرانشان ابوالفضل و اشکان از فیلمنامه نویسان و تهیه کننده کشورمان هستند.

سامان صفاری تحصیلاتش را در زمینه جهانگردی تا مقطع لیسانس گذراند و با شرکت در کلاس های بازیگری به دنیای هنر قدم نهاد. این هنرمند کشورمان به دلیل علاقه زیادی که به سفر کردن دارد به تحصیل در رشته جهانگردی پرداخت و اگر روزی قرار باشد که شغل دومی برای خودش دست و پا کند حتما به سراغ جهانگردی خواهد رفت. او طرفدار دو آتیشه استقلال است و با تعصب زیادی این تیم را دنبال می‌کند.

او مجرد است و ازدواج نکرده‌است.

سامان صفاری و سانیا سالاری

سامان صفاری در نقش امیر در سریال دلدادگان

 

دلدادگان سریالی به کارگردانی منوچهر هادی است که در سه فصل سال 97 روی آنتن شبکه سه سیما رفت و سامان صفاری در این سریال به ایفای نقش پرداخت.

سامان صفاری در سریال دلدادگان بازیگر نقش امیر بود و با بازی در این سریال در میان مخاطبان تلویزیون به شهرت رسید و این سریال نقطه عطفی در کارنامه هنری او است.

این بازیگر جوان پسر واقعی فرزانه و نادر بود که در خانواده مالک و مرضیه بزرگ شده بود در پایان فیلم به این ماجرا پی میبرد و علاقه اش به ارغوان دخترخوانده فرزانه و دختر واقعی مرضیه و مالک زندگی اش ار دگرگون میکند.

سامان صفاری در سریال دلدادگان با هنرمندان زیادی همبازی بود که برخی از آنها عبارتند از:مسعود رایگان، مهرانه مهین ترابی، ملیکا شریفی نیا، پانته آ بهرام، سانیا سالاری، شاهرخ استخری، مهدی صبایی و… .

4.6/5 - (27 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا