سینما و ادبیات

بیوگرافی کامل آیدا نامجو، بازیگر نقش ندا در سریال لحظه گرگ و میش

آیدا نامجو بازیگر نقش ندا در سریال لحظه گرگ و میش است که هرچند نقش کوتاهی در این سریال دارد اما توانسته موفقیت زیادی به دست آورد.

آیدا نامجو آیدا نامجو متولد ۳ فروردین ۱۳۷۱ در تهران، بازیگر است . فارغ التحصیل رشته ی کارگردانی از دانشگاه آزاد و دیپلم تئاتر است او در لیسانسه ها شناخته شد . وی در سال ۹۷_ ۹۸ با نقش شادی در فوق لیسانسه ها همکاریش را با سروش صحت ادامه داد. از آثار وی می‌توان به فیلم کوتاه خواب سرخ اشاره کرد.

بازیگری را از سال ۱۳۸۶ با تئاتر شروع کرد.او چندین سال تئاتر کار کرد که در نهایت سال ۸۹ با فیلم سینمایی قبیله من به کارگردانی غلامرضا آزاد اولین تجربه خود در سینما را بدست آورد. او درسال ۹۶ در فیلم جزیره مهربانی نیز ایفای نقش کرده است.بازی او در سریال لیسانسه ها اولین حضور او در تلویزیون بود .او پس از مدتها با نقش نامزد مازیار در فوق لیسانسه ها به تلویزیون برگشت.

1 آیدا نامجو

زندگی خصوصی آیدا نامجو

آیدا نامجو از جمله بازیگران کم حاشیه ای است که توانسته زندگی هنری خود را به خوبی پیش ببرد. آیدا نامجو ازدواج کرده و عکس هایی هم با همسرش منتشر کرده است. او نسبت به خانواده اش علاقه زیادی دارد و همیشه عکس هایی کنار اعضای خانواده اش منتشر می کند.

ندا در سریال لحظه گرگ و میش

آیدا نامجو در سریال لحظه گرگ و میش نقش ندا را بازی کرده است. او عاشق پسرخاله اش سروش شده و به رغم مخالفت مادرانشان با هم ازدواج می کنند و به تهران می ایند اما بیماری ندا و مرگ او زندگی سروش را به شدت دگرگون می کند و ….

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا