سینما و ادبیات

بیوگرافی کامل حسین اجاقلو، بازیگر نقش هادی در سریال فراری

حسین اجاقلو در سریال فراری نقش هادی را بازی کرده است. او بازیگری است که اولین تجربه بازیگری اش را بسیار موفق پشت سرگذاشته است.

حسین اجاقلو را پدیده سریال فراری نامیده اند، او متولد سال 89 است و برای اولین بار مقابل دوربین در سریال فراری قرار گرفته است.

حسین اجاقلو دانش آموز است و از میان چندین بازیگر برای بازی در سریال فراری انتخاب شد، او در این سریال با بازیگران حرفه ای مانند هدایت هاشمی و نسرین بابایی بازی کرده است.

1850405 382

هادی در سریال فراری

حسین اجاقلو در سریال فراری نقش هادی را بازی می کند، این سریال داستان زندگی نوجوانی را روایت می کند که به کشتی علاقه زیادی دارد و می خواهد یک کشتی گیر موفق شود ، در مسیر زندگی شرایط برای او تغییر می کند او به یک مدافع حرم تبدیل شده و رشادت هایی انجام می دهد.

خانواده هادی خانواده ای از طبقه متوسط روبه پایین هستند و مادر خانواده درگیر بیماری سختی شده است و …..

فیلم شناسی حسین اجاقلو

سریال فراری اولین کار حسین اجاقلو است اما سابقه کاری دیگری ندارد و آنطور که گفته شده در کلاس های بازیگری هم شرکت نکرده است. او به دلیل چابکی زیادی که دارد و تسلطش بر فن بیان برای بازی در این سریال انتخاب شده است.

زندگی خصوصی حسین اجاقلو

از زندگی خصوصی امیرحسین اجاقلو خبرچندای در دست نیست او در شبکه های مجازی فعلا صفحه ای ندارد و از اینکه از چه خانواده ای است هم اطلاعاتی نداریم.

زندگی حرفه ای حسین اجاقلو

آنطور که از سریال فراری بر می آید و نحوه بازیگری حسین اجاقلو به نظر می رسد او زندگی حرفه ای خود را آغاز کرده و قرار است منتظر نقش آفرینی های زیادی از او باشیم.

4.3/5 - (7 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا