اخبار روزسینما و ادبیات

بیوگرافی کامل زهره فکور صبور +علت قتل

زهره فکور صبور بازیگر فقید ایرانی است که متهم پرونده مرگ او بازداشت شد.

زهره فکورصبور ۱ فروردین ۱۳۵۷ در تهران زاده شد. فکور صبور در یک خانواده هفت‌نفره زندگی کرد و دارای سه خواهر و یک برادر است. او فارغ‌التحصیل مقطع دیپلم بود.

 

او نخستین‌بار در نیمهٔ دههٔ ۱۳۷۰ در سریال غبار نور مقابل دوربین رفت. اما این سریال با چند سال تأخیر از تلویزیون پخش شد. زهره فکورصبور در یک قسمت از مجموعه تلویزیونی آژانس دوستی و سپس در سریال روزگار جوانی ایفای نقش کرد. کاشانه و همسفر ساختهٔ قاسم جعفری محصول اواخر دههٔ ۱۳۷۰ بود که فکورصبور در آن‌ها بازی کرد و سریال مسافری از هند (۱۳۸۲) ساخته همین کارگردان محبوبیت او را بیشتر کرد.

زهرهفکورصبور

زندگی کاری زهره فکور صبور

فکورصبور در دو سریال ریحانه و نرگس ساختهٔ سیروس مقدم ایفای نقش کرد و در سال ۱۳۸۸ در سریال دلنوازان مقابل دوربین رفت. در دههٔ ۹۰ هم در مجموعه‌هایی مانند پایتخت ۳ به کارگردانی سیروس مقدم و دو فصل سریال دردسرهای عظیم ساخته برزو نیک‌نژاد بازی کرد. فکورصبور از ابتدای دههٔ ۱۳۸۰ با فیلم بوی گل سرخ وارد سینمای ایران شد. اما به اندازهٔ تلویزیون در سینما موفق نبود. بازی در پنج فیلم سینمایی در کارنامه او ثبت شده‌است. آخرین حضور وی در تلویزیون با کامیون در سال ۱۳۹۹ به کارگردانی مسعود اطیابی بود.

همسر زهره فکور صبور

پس از مرگ زهره فکور صبور بودکه خبرازدواج او رسانه ای شد. یک تهیه کننده تلویزیون که در سریالهای متعددی با زهره فکور صبور همکار بود به عنوان همسر اومعرفی شد. هرچند نام این فرد ذکر نشد اما وی در دادسرای جنایی تهران مورد بازجویی قرار گرفت.

درگذشت زهره فکور صبور

فکورصبور در پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۴۳ سالگی درگذشت. منابع رسمی علت مرگ او را اعلام نکردند. به نوشته خبرگزاری تسنیم، وی پس از مصرف تعدادی قرص جان باخته‌است. منابع دیگری نیز می‌گویند که او در زندگی‌اش مشکل داشته و به دلیل خوردن بیش از حد قرص اعصاب اوردوز کرده‌است. همشهری‌آنلاین گفت که او ۱۰۰ عدد قرص آرام‌بخش مصرف کرده‌است. منابع غیررسمی نیز از احتمال خودکشی او خبر دادند و این موضوع در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده یافت. آخرین پستی که او در اینستاگرام، منتشر کرده بود بخشی از یک مصاحبه تلویزیونی‌اش با برنامه زنده رود بود که در جواب سؤالی می‌گوید: اگر به گذشته برگردم، اصلاً بازیگر نمی‌شوم. خداراشکر اتفاقات خوبی هم برایم افتاد. اما از بچگی دنبال زندگی آرام و بی‌دغدغه بودم. مجری، حمید فراهانی‌راد، نوشت که احتمالاً دلیل خودکشی فکورصبور حرف‌های خارج از عرف یک پاپاراتزی در فضای مجازی بوده‌است.

متهم مرگ زهره فکور صبور کیست

حالا بعد از گذشت سه سال از مرگ زهره فکور صبور خبررسید فردی که باعث مرگ او شده است بازداشت شده است. گفته می شود او به لحاظ اخلاقی وبا مدارکی که در دست داشته زهره فکور صبور را تهدید وازاو اخاذری می کرده است. او 19 اردیبهشت ماه بعد از سه سال فرار توسط پلیس در مخفی گاهش شناسایی و بازداشت شد. این فرد محمدرضا معرفی شده است.

تحقیقات پلیس درباره جزئیات این پرونده ادامه دارد.

4.5/5 - (4 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا