سینما و ادبیات

بیوگرافی کامل شراره سلیم بیات، بازیگر نقش زهرا در سریال حصیر سرد

شراره سلیم بیات که در سریال حصیر سرد نقش زهرا را بازی کرده، هنرمندی است که کمتر بازیگری کرده و بیشتر کار دوبله انجام می‌دهد.

زندگی شخصی شراره سلیم بیات

شراره سلیم بیات بازیگر و هنرمند ایرانی است که کار خود را از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز و پس از آن وارد تئاتر شد. وی در زمینه بازیگری، عروسک گردانی و دوبلوری فعالیت داشته است. او از سال ۱۳۸۵ عضو انجمن خانه تئاتر بوده و کار هنری خود را از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کرده است.

شرارهسلیمبیات

شراره سلیم بیات با سریال کاکتوس در سال ۱۳۷۷ جلوی دوربین رفت و با سریال مزرعه کوچک در سال ۱۳۸۳ شناخته شد او علاوه بر بازیگری عروسک گردان و دوبلور نیز است. از جمله آثار هنری او می‌توان به فیلم های زن.مرد.زندگی، برگ سبز، حصیر سرد، استاد معمار و سریال‌های مزرعه کوچک، کاکتوس، هتل، ماجراهای حامد و مامان حمیده و مدار نقره ای اشاره داشت.

شراره سلیم بیات سابقه حضور در فیلم کوتاه AM & PM و نمایش‌های رستم از شاهنامه رفت، تمام زنان اجنه‌ی شیخ محمود، خواب طولانی انارآباد، آهای دوستاتو بشناس، گنجشک اشی مشی، قصه های نقلی، کودک غریب، بهار اومد، بی بی چلچله را نیز به عنوان بازیگر در کارنامه هنری خود دارد.

شراره سلیم بیات همچنین به عنوان عروسک گردان در سریال “روبی و روبک” فعالیت داشته است.

شراره سلیم بیات

فیلم شناسی شراره سلیم بیات

در آثاری همچون فیلمهای “زن.مرد.زندگی…”، “برگ سبز”، “حصیر سرد”، “استاد معمار” و سریالهای “مزرعه کوچک”، “کاکتوس”، “هتل”، “ماجراهای حامد و مامان حمیده”، “مدار نقره ای” به عنوان بازیگر حضور داشته است.

شراره سلیم بیات سابقه حضور در فیلم کوتاه “AM & PM” و نمایشهای “رستم از شاهنامه رفت”، “تمام زنان اجنه‌ی شیخ محمود”، “خواب طولانی انارآباد”، “آهای دوستاتو بشناس”، “گنجشکک اشی مشی”، “قصه های نقلی”، “کودک غریب”، “بهار اومد”، “بی بی چلچله” را نیز به عنوان بازیگر در کارنامه هنری خود دارد.

زهرا در سریال حصیر سرد

شراره سلیم بیات در سریال حصیر سرد نقش زهرا را بازی کرده است او دختر فقیری است که پسر از فرنگ برگشته ارباب عاشق او شده و می خواهد با این دختر ازدواج کند و ….

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا