سینما و ادبیات

بیوگرافی کامل معین شاهچراغی، بازیگر نقش دانیال در سریال جنگل آسفالت

معین شاهچراغی بازیگر جوان ایرانی است که در سریال جنگل آسفالت نقش دانیال را بازی می کند.

معین شاهچراغی بازیگری را از سال 96 جلوی دوربین شروع کرد. از اینکه او پیشتر بازیگر بوده یا خیر اطلاعاتی در دست نیست. او یکی از ستاره هایی است که هومن سیدی به سینمای ایران معرفی کرد.

معین شاهچراغی 2

زندگی خصوصی معین شاهچراغی

معین شاهچراغی بازیگری است متولد دهه 70، معین شاهچراغی در رشته بازیگری تحصیل کرده و از بازیگران تئاتر است. او اولین بار در فیلم در سال 1396 در نمایشی با عنوان “و خداوند هایم را فراموش کرده است” به کارگردانی هامون سیدی و تهیه کنندگی هومن سیدی در تماشاخانه استاد انتظامی روی صحنه رفت و بعد از این تجربه تئاتری، هومن سیدی از او برای ایفای نقش در فیلم “مغزهای کوچک زنگ زده” دعوت به کار کرد. شاهچراغی بعد از تجربه خوبی که از نخستین حضورش مقابل دوربین سینما کسب کرد، به دعوت هومن سیدی در سریال “قورباغه” نیز حضور پیدا کرد.

1معین شاهچراغی

دانیال در سریال جنگل آسفالت

معین شاهچراغی علاوه بر اینکه با هومن سیدی کار کرده است سومین تجربه بازیگری اش در سریال جنگل آسفالت با نوید محمدزاده است. او در سریال جنگل آسفالت نقش دانیال را بازی می کند. پسر جوانی که در جریان یک درگیری دست به قتل زده است و پاشا با بازی نوید محمدزاده که عاشق هنگامه (فرشته حسینی) خواهر دانیال است برای او رضایت می گیرد دانیال از زندان آزاد می شود اما این پایان روزهای سخت دانیال نیست همه شرایط او را تبدیل به آدمی بد و مخرب میکند و ….

زندگی حرفه ای معین شاهچراغی

سریال جنگل آسفالت

سریال قورباغه

فیلم مغزهای کوچک زنگ زده

معین شاهچراغی در سریال جنگل آسفالت یکی از بازیگران اصلی است که از قسمت 10 به بعد تازه وارد سریال می شود.

1.7/5 - (3 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا