سینما و ادبیات

بیوگرافی کامل مهتاب اکبری، بازیگر نقش سوگند در سریال لحظه گرگ و میش

مهتاب اکبری در سریال لحظه گرگ و میش نقش سوگند را بازی کرده است.

سوگند دختری سروش و همسر اولش است که بعد از مرگ مادر سروش یاسمین نامادری او سرپرستی سوگند را پذیرفته و او را بزرگ می کند.

مهتاب اکبری از جمله شخصیت های هنری سینمای ایران بوده که در دوم اردیبهشت سال ۱۳۶۹ در تهران متولد شده است. مدرک این بازیگر، لیسانس تئاتر است که فارغ التحصیل  از دانشگاه سوره گرایش کارگردانی است. مهتاب اکبری بازیگری را از تئاتر شروع کرد و بعد هم به تلویزیون و سینما راه پیدا کرد.

مهتاب اکبری

زندگی خصوصی مهتاب اکبری

مهتاب اکبری در شهر تهران در یک خانواده چهار نفری متولد شد که علاقه اش به بازیگری و هنر سبب شد تا خانم اکبری در سال ۸۹  به دنبال رشته بازیگری وارد دانشگاه سوره شود. این بازیگر فعالیت های جدی خود را با انجام کارها و تئاتر های دانشجویی از دانشگاه سوره آغاز نمود. و به گفته خود باور نکردنی است که در اولین سال های بازیگری خود در تلویزیون سینمای ایران راه پیدا کند.

مهتاب اکبری در سال ۱۳۹۳ با مدرک لیسانس از دانشگاه سوره فارغ التحصیل شد و توانست پس از گذشت چند ماه در کلاس های هومن سیدی به منظور گذراندن دوره های بازیگری حضور داشته باشد. خانم مهتاب اکبری به مدت ۳ ماه در این کلاس ها فنون بازیگری را آموخته و سپس در سال ۹۶ به وسیله ی یکی از آشنایانش برای دادن تست در یکی از سریال های همایون اسعدیان حاضر شد، این کارگردان برجسته کشورمان با تست گرفتن از خانم اکبری آن را به عنوان یکی از بازیگران سریال گرگ و میش انتخاب نمود و مهتاب اکبری در مدت زمان کوتاهی به تلویزیون سینمای ایران راه پیدا نمود.

 

سوگند در سریال لحظه گرگ و میش

مهتاب اکبری در سریال  لحظه گرگ و میش در چهره سوگند نقش خود را بازی می کند. در واقع ماجرای سریال لحظه گرگ و میش در موضوع خانواده ای است که دختری با نام یاسمین داشته و در طول یک دهه یعنی از سال ۶۰ تا سال های معاصر زندگی این خانواده به تصویر کشیده می شود. در سریال لحظه  گرگ و میش سوگند دردسرهای زیادی را برای خانواده خود ایجاد نموده که خانم مهتاب اکبری با هنرمندی زیبا و بی نظیرش توانسته با اولین حضورش در سینمای ایران به خوبی نقش سوگند را در این سریال پر بیننده ایفاء نماید.

5/5 - (1 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا